Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Paar vraagjes aan u:

Sinds kort in het bezit van een 32pf9976, hier zit echter een kanalen lijst in (demo model uit winkel) die ik niet gebruik (m'n sat-tuner hangt aan ext1).

- Weet iemand hoe ik de kanalen lijst er uit kan gooien (Philips Consumer support meldt dat het niet kan)

- Hoe ik de ext1 input als 'default' kan krijgen bij het aanschakelen van de TV, in plaats van een lelijk blauw scherm op NED1, waar geen signaal op staat.

- Wat de mogelijkheden zijn van het (op jtag lijkende) interface aan de onderkant van de TV. Iemand die deze TVs verkoopt en een leuk stukje software heeft en een kabel??

Al wat pogingen gedaan via het service menu, maar zelfs een restore naar factory default en 'virgin mode' zorgt er niet voor dat de kanalen lijst verdwijnt..

Bvd

Geplaatst:

De scart aansluiting wordt 'gevoed' via een composite kabel (scart verloop plug met tulp input), omdat de bekabeling door een 3/8" pvc buis moest, scart kabel was iets te dik.

Ik zal eens kijken of ik een pin in de scart plug hoog kan maken, zodat de tv ziet dat er signaal op staat.

De truuk met de kanalen lijst zal ik eens proberen.

Bedankt.

Geplaatst:

Steve, mijn profiel is geupdate, zou je de boel willen mailen? Ik kan tot 100Mb

ontvangen, ik hoop dat dat genoeg is.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen