Gast Geplaatst: 2 augustus 2005 Geplaatst: 2 augustus 2005 Ik heb begrepen dat Casema in Utrecht gaat stoppen met viaccess en uitsluitend nog met Irdeto2 gaat werken. Weet iemand hier meer van. Zoals: hoelang blijft Casema nog viaccess gebruiken? Ik heb ooit dvb-c via UPC gehad, en daar zulke dramatisch slechte ervaringen mee opgedaan dat ik het bij casema eerst wel een tijdje wil uitproberen. Maar om daar nou direct 90 euro aan te besteden... (de geld-terug-aanbieding geldt alleen in combinatie met een jaarcontract op het pluspakket). Nu dacht ik het volgende: er komen binnenkort vast heel veel sagemkastjes vrij. Wellicht dat die lekker goedkoop aangeboden gaan worden. Maar ik heb er alleen iets aan als casema nog even doorgaat met viaccess. Kan iemand mij hier meer over vertellen? B.v.d.
Mister HaCk Geplaatst: 3 augustus 2005 Geplaatst: 3 augustus 2005 Mediakabel, de samenwerkingsverband van de kabelexploitanten omtrend digitale boeketten, die stopt binnenkort. Mediakabel word opgeheven en de exploitanten moeten nu zelf de signaal opvangen en distributie gaan regelen. Uiterlijk 1 oktober is het afgelopen met viaccess op de kabelnetten in Nederland die gebruik maakte van mediakabel. Dat zijn alle grote kabel exploitanten. Het heeft helaas geen zin om nog een sagem decoder te kopen.
Gast Geplaatst: 4 augustus 2005 Geplaatst: 4 augustus 2005 Een duidelijk antwoord Mister HaCK, waarvoor dank!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen