Gast Geplaatst: 3 augustus 2005 Geplaatst: 3 augustus 2005 Ben toe aan aanschaf van een DVD/HD-recorder. Iemand een suggestie voor een goede keuze? Meer dan 80 GIG lijkt me overbodig, of heb het mis?
TheLastHero Geplaatst: 6 augustus 2005 Geplaatst: 6 augustus 2005 Ben benieuwd hoe je weet wanneer je r aan toe bent? Bovenstaande regel is niet grappig bedoelt, maar serieus. Ik heb namelijk hetzelfde idee gehad maar kwam tot de conclusie dat je beter een satellietontvanger met harddisk kan kopen. Waarom? Meestal kan je meerdere programma's tegelijk opnemen. Dit kan bij een DVD/HDD recorder niet. Bij de echostar 5020 kan je zelfs 4 programma's tegelijk opnemen. OK je mist de DVD recorder, maar met de usb verbinding zet je je programma op je PC en kan je het alsnog op DVD branden. Tevens kan je op de echostar 5020 je MP3 zetten en afspelen, de DVD/HDD die ik ben tegengekomen kunnen dit niet. Het enige wat ik weer mis bij de sat. hdd recorders is dat je geen fotobestanden kan neerzetten op de hdd en bekijken. Mocht ik toch een dvd/hdd recorder willen kopen zou ik voor een Sony zijn gegaan. Ik hoop dat je wat hebt aan deze uitleg? Manhattan MX starlight IPBOX 9000HD plus 64 cm Triax schotel
Gast Geplaatst: 8 augustus 2005 Geplaatst: 8 augustus 2005 Nu heb ik twee dagen een Philips DVD-HD recorder en het bevalt me een stuk minder dan het HD gemak van mijn Topfield 4000PVR. Ook de EPG werkt op deze recorder met een zusje dat heet: Guide Plus. Maar het alternatief is een Topfield met HD voor de ontvangst en opname van DVB-T.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen