Jan Ambers Geplaatst: 3 augustus 2005 Delen Geplaatst: 3 augustus 2005 Ik zoek een plastikschaal die ingebouwd wordt in de wielholte om de wielholte tegen steenslag en vocht te beschermen... Ooit zag ik dit op een_of_andere_veiling_site.de als Radkastenschalen maar kan dit niet meer terug winden! Weet iemand waar dit te vinden is? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
skw Geplaatst: 6 augustus 2005 Delen Geplaatst: 6 augustus 2005 kijk op onderdelenzoeker.nl zijn aangesloten bij heel veel autosloopbedrijven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jan Ambers Geplaatst: 7 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2005 Bedankt vr reaktie, maar origineel heeft die T4 dat niet! Dus in de sloop is die kans klein... Ik heb die aangeboden gezien op een_of_andere_veiling_site, maar ben te laat! Je mot weten dat er in de binnenruimte van de wielkast rubberen of plastiek doppen zitten; die de gaten waarlangs de was is geinjecteerd, afsluiten... en langs daar komt water en in de winter ontdooingswater naar binnen, met alle gevolgen van dien... Dus zo een afsluiter is een ideaal "voorbehoedsmiddel" van roest in de "soubassementen(ZN)"... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen