Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,ik heb een philips dect telefoon met 2 handsets.1 handset krijgt geen contact meer met station.ook met erop zetten enz enz enz alle`s geprobeerd.Dit is al de 3maal dat me dit overkomt.Het lijkt er gewoon op dat ik om de 2 tot 3 jaar een nieuwe moet kopen.Valt er nou helemaal niks aan te doen?ik hoor dit probleem ook van meersere mensen,raar,zou toch niet moeten mogen.Moet ik nou weer een nieuwe kopen of zijn er trucjes voor.Want anders koop ik geen philips meer.groetjes o ja tuurlijk heb ik ook geprobeerd om stekker eruit en zo batterijen eruit en weer erin enz enz

Dreambox 7000s draaibaar

Geplaatst:

tja,

neem eens contact op met philips klantenservice

je "onderwerp" was nl laatst eens in TROS-RADAR aan de orde.

Geplaatst:

hee,kun je mij iets meer vertellen wat ze daar zeiden bij radar,en ja ik zal eens contact opnemen met philips

Dreambox 7000s draaibaar

Geplaatst:

Neen, dat is zeker 3 maanden geleden.

Maar je kunt RADAR mailen.

Staat me wel bij dat ze toen zeiden dat je contact moest opnemen met Philips-klanteservice als je klachten had.

suc6

Geplaatst:

ja ik heb hem gevonden,het betreft wel niet de zelfde maar we gaan het proberen,ik heb gewoon gekeken bij uitzending gemist,daarna philips ingetikt en daar kwam het.met uitzending erbij.bedankt in ieder geval,ik ga morgen bellen en mailen,als er andere mensen zijn die een oplossing hebben hoor ik het graag.Het was overigens een kala

Dreambox 7000s draaibaar

Geplaatst:

klantenservice van philips was in het verleden heel coulant met slechte apparaten

spreek uit ervaring

ik zou zeker even de klantenservice bellen en je probleem voorleggen.

Geplaatst:

Misschien een open deur, maar heb je wel geprobeert om het toestel opnieuw aan te melden bij het basisstation?

Ik heb ook al eens te maken gehad met een set die niet meer werkte, was wel geen philips, maar die deed het na het volgen van de aanmeld procedure uit de gebruiksaanwijzing weer prima.

Albert_H.

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen