bartshit Geplaatst: 5 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2005 wat voor problemen dan ?. ik heb tot nu toe alleen maar problemen met de virusscanner. gr Bart Gr Bart.
Ome Merde Geplaatst: 6 augustus 2005 Geplaatst: 6 augustus 2005 * buffers die vollopen * user-fouten, dus dat je spontaan alleen nog maar als administrator kan inloggen * je MBR die vernaggeld raakt * Windows-fouten door de reborn-software (IDE fouten o.a) * het niet willen opstarten van je PC (verwijder je de reborn, dan doet ie het opeens wel) brrrr, merDe deze ruimte is te huur
bartshit Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2005 da`s lekker Ik ga het overleggen, en dan gooi ik de reborn er uit en probeer hem met win2k en een virusscanner hem zo goed mogelijk te beveiligen. allemaal bedankt. (ik kom zeker terug met vragen over de beveiliging. In het windows forum) gr Bart Gr Bart.
Ome Merde Geplaatst: 6 augustus 2005 Geplaatst: 6 augustus 2005 policies, verdiep je daar eens in. vind ik persoonlijk stukken beter dan een reborn-card. het principe is leuk maar Lenten heeft het wat mij betreft (nog) niet onder de knie (hardware-matig) mzl, merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen