Gast Geplaatst: 3 augustus 2005 Geplaatst: 3 augustus 2005 ik heb 2 schotels, 1 daarvan met 2 lnb's, ik gebruik een 4 kanaals disq switch met 1 uitgang (of zoiets) Ik heb nu 1 ontvanger(Xtreme) en wil nu een tweede aanschaffen zodat we eindelijk die F***ers van casema kunnen stopzetten. Wat heb ik nodig om een tweede ontvanger aan te sluiten? En hoe weet ik dat mijn nieuwe ontvanger ook meerdere schotels tegelijk kan bedienen? Wat voor eigenschap moet ik op letten als ik de ontvanger ga kopen?
Bigfoot Geplaatst: 4 augustus 2005 Geplaatst: 4 augustus 2005 Je ontvanger dient over diseqc 1.0 of hoger te beschikken. Dat hebben moderne receivers haast allemaal wel. Verder dien je de LNB's te vervangen door twin LNB's en je hebt voor de 2e receiver ook nog eens een 4in1 switch nodig. Sommige goedkope merken switches werken niet goed samen met twin LNB's trouwens.
Delano Geplaatst: 4 augustus 2005 Geplaatst: 4 augustus 2005 Doel: Citaat: zodat we eindelijk die F***ers van casema kunnen stopzetten. ??? Als bovenstaande correct is (ook een argument voor mij destijds) hou er dan wel rekening mee dat je dan te maken krijgt/hebt met -wat door velen word gezien als- de "F***ers" van canaldigitaal (+ straks UPC). Het is een beetje warrig verhaal waarin het stuk met de *** teveel de aandacht vraagt. Draait je huidige combinatie op hoeveel plaatsen wil je kijken in je huis?
Gast Geplaatst: 4 augustus 2005 Geplaatst: 4 augustus 2005 Citaat: Doel: Citaat: zodat we eindelijk die F***ers van casema kunnen stopzetten. ??? Als bovenstaande correct is (ook een argument voor mij destijds) hou er dan wel rekening mee dat je dan te maken krijgt/hebt met -wat door velen word gezien als- de "F***ers" van canaldigitaal (+ straks UPC). Het is een beetje warrig verhaal waarin het stuk met de *** teveel de aandacht vraagt. Draait je huidige combinatie op hoeveel plaatsen wil je kijken in je huis? Ik heb maar op 2 plaatsen tv's, dus ik ben blij als ik geen kabelkosten meer heb. 1 sc met standaard pakket en 1 kaart met basis pakket dan zitten we thuis goed. het probleem van CD, is niet echt een probleem vind ik, ik heb goede ervaringen met het bedrijf (huidige kaart). Als ik het goed begrijp moet ik 3 nieuwe lnb's kopen die alledrie twin's zijn en een extra switch, hm, dat had ik al verwacht. Nou is het meestal zo dat we niet op 2 ontvangers tegelijk via de zelfde lnb zullen kijken, moet ik dan nog steeds twins hebben? PS: wat is een goede online shop om goedkoop, goede spullen te kopen?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen