Ga naar inhoud

Philips DSR 2210 teletekstprobleem

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb 2 van bovenstaande receivers in mijn bezit. Ze werken met een smartcard van canal-digitaal. Beeld en geluid e.ed zijn prima.

Ik kan alleen op beide tv,s (Loewe en Grundig) geen teletekst meer ontvangen.

Grondig gespeur op het internet leverde mij een tip over het uploaden van nieuwe firmware. Deze nieuwe firmware (versie 46) is niet geuploaded maar nog steeds geen teletekst. Op mijn gundig tv krijg ik wel een teletekstbalk (groen,geel,rood) op mijn scherm (over normale tv-beeld) ik kan ook pagianummers ingeven. maar er verschijnt geen tekst en ook de teletekst achtergrond blijft achterwege. Op mijn loewe krijg ik helemaal geen reactie op de teletekst knop (zowel de knop op de a.b van de philipsreceiver als de de teletekstknop van mijn loewe a.b geven nul resultaat). $#@%!%#$#@#! (Eindhoven) wist mij nog te melden dat Grundig ggen teletekst via scart kan, maar dat de loewe het wel zou moeten kunnen. Heeft iemand een oplossing?? ik heb nl. geen zin om beide aparaten naar e-care op te sturen en dan min. 14dagen zonder tv te zitten (tevens zijn ze pas een maand oud en is het maar de vraag in welke staat je ze terugkrijgt).

bvd

Toon

Geplaatst:
Citaat:
Grondig gespeur op het internet leverde mij een tip over het uploaden van nieuwe firmware. Deze nieuwe firmware (versie 46) is niet geuploaded maar nog steeds geen teletekst.

Wel op het internet maar niet hier, Sat4all heeft ook een zoekfunctie.
Volgens het citaat van je hierboven heb je nog niet de versie v46 in je decoder?

Klik hier, en ook hier

Suc6
Grts, euromuis
Geplaatst:

Hi,

Sorry mijn foutje, de nieuwe software is WEL geupload maar zonder resultaat (nog steeds geen teletekst)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen