Ga naar inhoud


Icoontjes weg in taakbalk bij klok


the boss

Aanbevolen berichten

Antw. aan PENTHE

 

Ik merk er niks van dat explorer instabiel is ,alles werkt goed

alleen dus die icoontjes die niet bij de klok komen te staan.

(kan ik explorer er nieuw op zetten ?)

 

antw. aan BIG JOHN

 

Als ik dat sfc /scannow uitvoer,vraagt ie om een gegeven moment om de cd

met windows xp prof erin te doen,die heb ik niet ik heb hier gewoon windows home,doe ik dan die cd erin,dan zegt ie foute cd ????? en gaat ie niet verder,dan moet ik files overslaan om verder te kunnen.

Het lijkt erop dat het een onoplosbaar probleem is ?

Grtz.

Dreambox 8000 HD PVR 500GB SSD Triax 78 cm - Inverto black ultra twin-lnb - Moteck SG 2100 op 30 mtr boven n.a.p.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja dat snap ik,maar ik gebruik hier windows home edition met sp 2

maar toch blijft ie vragen naar de windows xp prof versie ?,maar heeft dit wel nut als ik sp2 erover heb gegooit dan heb ik er niks aan als ik de originele cd erin doe toch ?

post-14336-1318258314,6166_thumb.jpg

Dreambox 8000 HD PVR 500GB SSD Triax 78 cm - Inverto black ultra twin-lnb - Moteck SG 2100 op 30 mtr boven n.a.p.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Antw. aan PENTHE

 

Ik merk er niks van dat explorer instabiel is ,alles werkt goed

alleen dus die icoontjes die niet bij de klok komen te staan.

(kan ik explorer er nieuw op zetten ?)

 

Ik werk niet echt met windows (enkel op me werk nog), maar weet uit ervaring dat explorer crash dit veroorzaakt, volgens mij is dit wel op te lossen met systeem herstel van de orginele xp cd, altans zo loste ik dat ooit op, en als de ikoontjes er geheel niet komen tijdens het opstarten crashed explorer dus tijdens het opstarten al, of als ze er wel even staan en daarna ineens weg zijn tja dan ben ik bang dat je wat beschadigde .dll (systeem) bestanden hebt. Dit is best wel een veel voorkomend probleem geweest onder oudere windows versies, onder xp heb ik het wat minder gezien maar ook daar gaat het wel eens mis.

 

Maar ik had het vlak voordat ik xp wegmepte hier na install sp2 ook dergelijke problemen.

 

Lijken mij oplossingen:

 

1 sp2 verwijderen, met xp cd systeem herstel doen, sp2 weer terug installeren.

 

2 of geheel windows opnieuw installeren, maar deze is niet erg fijn te noemen, probeer de eerste optie maar eens alvoor met een nieuwe installatie te beginnen.

 

Meer kan ik er niet van maken helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Dat is bizar...ligt waarschijnlijk aanmij.
Heb 't tot hiertoe nog steeds moeilijk met dat SP2 gedoe.


De reden dat ik linux only zit was sp2, ik zat maar te klooien van 1 probleem was de volgende er wel speciaal op domein naampjes/netwerken subnets ect werdt ik er horendol van.

Met een opensource linux distro niks geen ellende, dus heb toen mandriva dvd maar gekocht, en ben er superhappy mee geen enkel probleem tot op heden.

Heb jij nog ergens een win xp pro met sp2 draaien?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
had hier ooit hetzelfde,heb toen gewoon heel simpel systeem herstel gedaan en alle`s was wer goed,mischien wel heel simpel gedacht,maar hier werkte het pervect.


Dan zal ik toch eerst sp2 moeten verwijderen.
Grtz.

Dreambox 8000 HD PVR 500GB SSD Triax 78 cm - Inverto black ultra twin-lnb - Moteck SG 2100 op 30 mtr boven n.a.p.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
raar,die heb ik er ook op,maar ik kan gewoon herstellen zonder problemen.mischien heb ik gewoon massel dat het wel werkt,ik heb er verder ook geen verstand vanmaar het werkt gewoon.


Hier wil het dus niet,helaas.
Grtz.

Dreambox 8000 HD PVR 500GB SSD Triax 78 cm - Inverto black ultra twin-lnb - Moteck SG 2100 op 30 mtr boven n.a.p.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...