Gast Geplaatst: 5 augustus 2005 Geplaatst: 5 augustus 2005 Hoi, ik wil een nieuwe modem + router aanschaffen en zag op een_of_andere_veiling_site een aantal ADSL-2 modems staan. mijn Google zoektoch leverde echter weinig op in de zin van backwards compatibility van adsl2 naar adsl en wat de daadwerkelijke verschillen tussen de twee zijn. Iemand die zich daar een beetje over kan uitwijden misschien? Thanks Patrick
Newbie Geplaatst: 5 augustus 2005 Geplaatst: 5 augustus 2005 Zover ik weet is een modem die ADSL2+ ondersteunt altijd compatibel met gewone ADSL. Echt 100% weet ik het niet, ik heb thuis een ADSL2+ modem die nog niet actief is, pas medio augustus gaat ADSL2+ starten, het herkent wel netjes de huidige ADSL signaal van 2mb, geeft ook hoe snel de huidge ADSL is. Echter , hij doet het nog niet, het krijgt geen IP nummer van Versatel, dus ik vermoed dat het meer een configuratie instelling is. *** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***
Lambik61 Geplaatst: 8 augustus 2005 Geplaatst: 8 augustus 2005 Mijn Linksys WAG54G ADSL2+ draait op een normale adsl aansluiting dus volgens mij is ADSL2 neerwaarts compatible. CU Lambik VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen