Gast Geplaatst: 5 augustus 2005 Geplaatst: 5 augustus 2005 Hello, In de database lees ik over de Matrix Reloaded "Dit is een Magic Module met in de software (crypt) ingebouwde emulatie. Hiermee kun je dus ook zonder smartcard kijken. Hij heeft ook een ingebouwde keyeditor, en er is een softwarematige editor. " Dus de MReloaded werkt zonder smart card, maar kan de MReloaded ook mét smart card werken. Ik ben nl. een aantal funcardjes die ik nu enkel gebruik om de firmware te installeren. Ik schrijf de firmware daartoe eerst op de funcards met mijn infinity USB/phoenix. Ik heb ook een titanium kaartje gekocht (een witte, want blijkbaar is dat ook niet steeds hetzelfde) omdat ik las dat dat wel een goed kaartje is. Nu kan ik dit programmeren met verschillende files die ik vind. Maar als ik de titanium card dan in mijn MR steek, heeft dit geen effect. Wat mis ik ? PS: uiteindelijk doel is de poolse zenders te ontvangen - vroeger geen probleem met de laatste firmware/updates voor MR1.180 en/of MR 1.230, maar nu wil het niet meer werken. Alvast bedankt.
Gast Geplaatst: 5 augustus 2005 Geplaatst: 5 augustus 2005 Met de TMB files kun je op hotbird een aantal poolse zenders krijgen. Of er meer mee mogelijk is durf ik niet te zeggen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen