Gast Geplaatst: 6 augustus 2005 Geplaatst: 6 augustus 2005 Is het mogelijk om een sateliet kaart te gebruiken als client van een CS server?
Gast Geplaatst: 6 augustus 2005 Geplaatst: 6 augustus 2005 Yep..kort maar krachtig En voor meer info staat genoeg geschreven op s4all. Succ6
Gast Geplaatst: 8 augustus 2005 Geplaatst: 8 augustus 2005 Ik heb inmiddels verder zitten lezen en ben inderdaad tegen gekomen dat die kaarten er zijn. Ik heb ook gezien dat het mogelijk is om via de pc een transponder te streamen via deze kaart naar mijn eigen netwerk. FTA is makkelijk te streamen, maar hoe zit het met de coderings kanalen zoals Canel+ en alle andere nederlandse kanalen uit het kanaal digitaal pakket. Is het ook mogelijk om bijvoorbeeld de transponder van canel+ te streamen ineens vanaf 1 pc. Dus bijvoorbeeld: Canel+ Rood Geel Blauw Dit is iets wat ik nog niet heb gevonden! Uiteindelijk hoeft de pc alleen de codering eraf te halen en de mpeg door te gooien naar de gigabitverbinding! Als ik het goed begrepen heb tenminste. Is dit alles ook mogelijk op een linux bak zonder grafische omgeving.
Gast Geplaatst: 13 augustus 2005 Geplaatst: 13 augustus 2005 PC-kaart als CS client: Yep, kan perfect! Ik gebruik het zelf met mijn FireDTV PC decoder in combinatie met Yankse en Mytheater. Wincsc heb ik overigens nog steeds niet aan de praat gekregen. Streamen over het netwerk: Streamen kan met de plugin AVBroadcaster012 in Mytheater. Overigens biedt Mytheater standaard ook al deze mogelijkheid, alleen mijn voorkeur gaat uit naar de plugin (geen hapering in de stream). Mocht je draadloos willen streamen dan kun je ook gebruik maken van VLC (www.videolan.org). Deze comprimeert de stream zodat deze ook draadloos bruikbaar wordt. Suk6
Gast Geplaatst: 24 augustus 2005 Geplaatst: 24 augustus 2005 Ik heb dus een Linux bak die streamd, vls en vlc, de windows bak kan deze stream opvangen, maar het zou leuk zijn als ik RTL bijvoorbeeld weer kan kijken. Deze is gescrambeld, dus zal ik een decoder moeten hebben. Wincsc krijg ik geconnect aan 5.28 newcamd, latere versies werkt niet. Maar ik krijg dus geen beeld met de programma's die ik probeer te gebruiken (TSREADER en PROGDVB) TsReader is zeer instabiel en PROGDVB kan niet de unicast stream oppakken ofzo. Wat ik dus wil is de stream oppakken in windows en ook op die bak weergeven. Ik heb een officeel abbo, en die zit in een Linux Newcamd Cardsharing.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen