Gast Geplaatst: 7 augustus 2005 Geplaatst: 7 augustus 2005 Hoi, Ik heb een router van linksys staat bij setup PCR warde als je die niet juist hebt ingevoeld dan de upload gaat te traag en download ook. ik heb dat ergens gelezen maar het klopt nog niet.. De bijgeleverde documentatie is behoorlijk goed (op CD), maar één subtiel missertje heeft mij een aantal uren tobben opgeleverd: als je de QoS op VBR zet (Variable Bit Rate) moet je PCR (Peak Cell Rate) en SCR (Sustain Cell Rate) goed invullen. Je moet dan de ADSL download snelheid in BITS per seconde delen door 424 voor PCR (dus in mijn geval 3200Kbps: 3200*1024 / 424 = 7728). Als je, zoals ik, 7 invult (3200/424), dan gaat het niet werken. Na deze hindernis echter prima resultaten. wie weet wat meer van aub hoor ik nog.. dus adsl werkt wel maar download en upload is niet snel genoeg..de upload is erg traag. Volgens mij heb ik onder verkeerde topic..admin u kunt wel verplatsen als u dat wenst. MVG Trable
Gast Geplaatst: 8 augustus 2005 Geplaatst: 8 augustus 2005 Ja.. Gevonden.. die instellingen hoef niet na langtijd zoken , heb ik niets gevonden..maar ik heb gebeeld met linksys en ze hadden een nieuwe firmare die niet op hun website staat version 1.00.50 dat was in 1 keer goed. dus wie heeft het zelfde probleem..kan je zo oplossen. nu als werkt perfect. Bedankt.
Lambik61 Geplaatst: 8 augustus 2005 Geplaatst: 8 augustus 2005 Post die firmware. Kunnen de gegadigden hem downloaden. CU Lambik VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E
Gast Geplaatst: 9 augustus 2005 Geplaatst: 9 augustus 2005 Edit je bericht. Dan kun je een bijlage meesturen.
Ome Merde Geplaatst: 9 augustus 2005 Geplaatst: 9 augustus 2005 bijlage van 1Mb is max. volgens mij zijn die firmwares wel groter dus dan zal je hem moeten linken ... merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 9 augustus 2005 Geplaatst: 9 augustus 2005 Of verdelen in meerdere berichtjes en zippen/rarren met segmentatie op bijv. 900KB.. Hmm, da's lang geleden zeg... (bedenkt zich tijden dat we met floppies liepen te zeulen om een mp3tje op te verdelen, rofl)
Edd Geplaatst: 9 augustus 2005 Geplaatst: 9 augustus 2005 Een upload server?. Vermeld hardware versie ook even.
Gast Geplaatst: 10 augustus 2005 Geplaatst: 10 augustus 2005 Komt goed ik zou uploaden op een upload server ..met zoek machine kom je vast tegen..
Gast Geplaatst: 11 augustus 2005 Geplaatst: 11 augustus 2005 ja ik heb beter oplossing, wie wil software van linksys downloaden can van hun site. ftp linksys com bij international staat alle software en update suc6
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen