Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb de low cost JDM programmer in elkaar gestoken (zie <A HREF="http://www.jdm.homepage.dk/newpic.htm)" TARGET=_blank>http://www.jdm.homepage.dk/newpic.htm)</A> voor het programmeren van irdeto pic kaartjes.<P>Kan er iemand een faq maken hoe ik tewerk moet gaan om de PIC kaarten te programmeren!<P>Ik denk dat deze handleiding voor iedereen een verlossing zou zijn van het vele zoekwerk.<P>En wie wil er niet over een programmer beschikken voor slechts een paar honderd frank of guldens i.p.v. 1800Bfr of 90 gulden aan een programmer te geven die hetzelfde kan!<P>------------------<BR>

Geplaatst:

voor het proggen van de pic met die programmer is geen faq nodig... werkt perfect met ic-prog(picprog) 09<BR>heb je er trouwens al een kaartlezer op gezet? hij werkt ook perfect om de pic op een goldwafer te proggen.<P><BR>gr djazzie<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik krijg die programmer gewoon niet aan de praat!!!<P>Heb jij enig idee hoe ik deze testen?<P>Heb jij hem ook gebouwd zoals hij op de site terug te vinden is?<P>------------------<BR>

Geplaatst:

ja ook zo inelkaar gezet stelt echt niks voor. alleen wel opletten dat je de kabel aansluiting (pin connectie)goed omzet<BR>als je van 25 naar 9 pins gaat. hij moet dus op de serieele poort en niet op de printer poort !!!!.<P>gr djazzie <P>------------------<BR>

• 2 weken later...
Geplaatst:

en let er wel even op dat je een recht toe recht aan RS232 kabeltje gebruikt DAT VOLLEDIG IS BEDRAAD en niet de ook veel in sattelietland gebruikte null modem kabel. <BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Het PIC gedeelte werkt!!<BR>Maar het programmeren van een 24C16 krijg ik nog niet voor elkaar!<P>Iedereen zegt hier dat je irdeto via het loader programma in de eeprom moet steken?<BR>Dat werkt toch gewoon ook! eeprom in programmer en programmeren!<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.