Gast Geplaatst: 8 augustus 2005 Geplaatst: 8 augustus 2005 Ik heb zo een bevesigingsblok, om een Funke 99 schotel aan een Moteck motortje te bevestigen. Nu zitten daar een heel zootje gaten in, waar ik uit kan kiezen. De ene schroef gaat natuurlijk in de schuifgleuf. Maar dan... Ik zie 3 gaten op een rijtje boven elkaar. En dan nog 2 schuin boven elkaar. Welk gat moet ik hebben? Op zich ben ik voor geen gat te vangen...
Gast Geplaatst: 8 augustus 2005 Geplaatst: 8 augustus 2005 Uh nee. Foto's maken doe ik nog slechter, dan schotels ophangen..
Gast Geplaatst: 8 augustus 2005 Geplaatst: 8 augustus 2005 Nee, dat is um niet. Aan de zijkant bij de schotel zitten bij mij 3 gaatjes boven elkaar. Ik mag geen commercieele link plaatsen, maar hij staat op de site van Funke bij accessoires.
Gekkenhuis Geplaatst: 8 augustus 2005 Geplaatst: 8 augustus 2005 Deze ? A special clamp type MKZ can be delivered as an option for areas where you need to adjust your Dish antenna in a high elevation angle. Between 11 and 78 degrees. Als het die is dan moet je even het pdf bestand die daar achter staat lezen. Groetjes Gekkenhuis
Gast Geplaatst: 8 augustus 2005 Geplaatst: 8 augustus 2005 Heb ik gedaan, maar dat pdf bestand begrijp ik niets van.
Gast Geplaatst: 10 augustus 2005 Geplaatst: 10 augustus 2005 Mmja. Dan alle gaten maar even geprobeerd. Op diverse gaten krijg ik beeld, maar voor de draaing op de Clark belt, blijkt het gat dat op de tekening in de pdf file van Funke gat nummer 5 is, verreweg het beste (ook beeld op Nilesat). Verder blijkt het van belang, dat de Funke schotel aan het uiterste puntje van de "slurf" van de Moteck SG2100 hangt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen