Dutchsat Geplaatst: 8 augustus 2005 Delen Geplaatst: 8 augustus 2005 Mijn ouders hebben de ATAG ketel waarbij je bij vakantie alleen het pompprogramma kunt laten draaien. Ik vind dit erg handig. Is dit ook mogelijk bij de Nefit Econ-Line HR? Alleen de CV stand van de ketel uitschakelen zou ook al goed zijn, zodat deze bijv. alleen nog aanslaat bij Warm Watervraag. VU+ Duo2 met 4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
D.Quijote Geplaatst: 8 augustus 2005 Delen Geplaatst: 8 augustus 2005 je kan toch je thermostaat zo zetten dat hij pas aangaat bij 10 graden. ???? Dat doe ik ook altijd, mijn ketel een vaillant houd ook de warmwater temparatuur op peil, en die kan je weer laag zetten op de ketel zelf. gr.D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
borsjea Geplaatst: 8 augustus 2005 Delen Geplaatst: 8 augustus 2005 Ik heb zelf een econ-line HR. Als de pop in stand 2 staat blijft hij draaien, op stand 1 wordt pomp gestuurd door de CV. Verder als ik op vakantie ga maak ik gebruik van de vakantieschakeling, het koffertje op de termostaat, dit zorgt er voor dat de Nevit op de ECO stand blijft staan, in de eco stand wordt bij mij het tapwater ook niet verwarmd. Ecostand voorkomt het eventueel bevriezen Ik gebruik de eco stand ook voor de nachtelijke uren als er geen vraag is naar warm water Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
skw Geplaatst: 8 augustus 2005 Delen Geplaatst: 8 augustus 2005 Het is ecom-line en geef even door welke thermostaat je hebt moduline ..... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen