Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een dm500 (Hydra/newcamd 5.28). De juli en augustus puls heb ik automatisch binnengekregen. De configuraties zijn m.i. goed (o.a. AU=yes).

Na vakantie is de ontvanger sinds het weekend weer actief. Tot nu toe heeft mijn dm500 nog geen update naar september binnen gekregen (controle met telnet naar 14001). Geselecteerd kanaal op dm500 is SBS6.

Hoe lang kan het duren voor de update wordt doorgevoerd? Of is er misschien wat anders aan de hand?

Alvast bedankt voor de reacties.

Geplaatst:

update pulsen worden de hele maand verstuurd. in principe zou je nu de puls wel binnen moeten hebben dus even je configuratie nalopen en checken met de vele threads hierover in het dreambox-forum

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

Ik heb de puls binnen. Dmv SMS mijn kaart opnieuw laten activeren. Kan het zijn dat de DM500 te lang niet is gebruikt?

Geplaatst:

't valt me mee dat met de predator 3.20 dragon cam de update perfect is doorgekomen. De Aston die ik tot begin deze maand gebruikte had hiervoor een speciale update nodig. Deze update is of razendsnel verwerkt in de nieuwe 3.20 versie van de predator of hij was blijkbaar al goed.

Visiosat Bisatellite. Sky Digibox, DM7020S(120GB) en een DM600PVR(120GB). Sky Movieworld/CDS Family+Versatel/TVVLaanderen

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.