edbe Geplaatst: 8 augustus 2005 Geplaatst: 8 augustus 2005 ik heb jl. een SE 700Ki met abbonement gekocht, maar heb nu nog een SE T630 met pre-paid kaart over. kan ik nu deze gewoon door vekopen zonder ?? uiterraad zonder mijn sim kaartje.... 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Gast Geplaatst: 8 augustus 2005 Geplaatst: 8 augustus 2005 Als er geen sim-lock op zit, zonder meer. Kun je proberen met sim kaartjes van andere providers. Als je die erin stopt en het toestel gaat gewoon in bedrijf en je kan er mee bellen, dan is ie simlock vrij en is ie te verkopen. Verwacht overigens geen hoge prijs. Een T630 kun je tegenwoordig al voor een 50 euri's nieuw krijgen! Kijk maar eens op telecomvergelijker.nl
exciter Geplaatst: 17 augustus 2005 Geplaatst: 17 augustus 2005 een t630 heb je vast al langer dan een jaar, en dus mag je hem, als er simlock op zit, gratis door de aanbieder laten unlocken... TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen