Gast Geplaatst: 9 augustus 2005 Geplaatst: 9 augustus 2005 Ik heb altijd een oude videorecorder gebruikt voor een modulator maar mijn video heeft er mee opgehouden Ik heb wel de modulator er uit gehaald kan iemand mijn zeggen welke punten moet gebruiken voor de spanning En de ingang van video kanaal en audio kanaal Zie bijlage
Gast Geplaatst: 10 augustus 2005 Geplaatst: 10 augustus 2005 Daar weet ik nu alles van. http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...p;page=0#931711
Moderator Matchless Geplaatst: 10 augustus 2005 Moderator Geplaatst: 10 augustus 2005 A= Audio G=Ground V= video MB en BB raad ik dat het de voeding is want dat zijn de enige overige.tis altijd een beetje uitproberen (met risico dat die kapot gaat). Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
JohnnyBee Geplaatst: 10 augustus 2005 Geplaatst: 10 augustus 2005 Kan je niet even meten in de oude video wat de voeding is, en de audio en de video aansluitdraden kan je herkennen dit zijn de draden met afscherming, dus als je de oude video nog bezit effe kijken op welke pinnen deze zijn aangesloten. Johnny. TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!! Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond )
Gast Geplaatst: 10 augustus 2005 Geplaatst: 10 augustus 2005 tja met de letters erbij, zie foto, en de vorige thread is dit een "presenteerblaadje".
DeBeek Geplaatst: 10 augustus 2005 Geplaatst: 10 augustus 2005 Yep die dingen zitten op mijn werk ook als modulator in video's A= Audio G=Ground V= video MB= Modulator voeding BB= booster (Antenne versterker) voeding. als je hem alleen als modulator wil gebruiken niet nodig, lus je er ook een normaal antenne signaal doorheen dan wel spanning op BB.
Gast Geplaatst: 10 augustus 2005 Geplaatst: 10 augustus 2005 Allemaal heel hartelijk dank voor het informatie Ik ga zaterdag het uit proberen Jullie hoort nog van mijn of het is gelukkig Groetjes van kreeft
JohnnyBee Geplaatst: 10 augustus 2005 Geplaatst: 10 augustus 2005 Nu nog even iemand die ons verteld op welke spanning zulk een modulator normaal werkt zé en hobby'en maar !!! Johnny. TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!! Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond )
Steve Geplaatst: 10 augustus 2005 Geplaatst: 10 augustus 2005 booster spanning is 5 volt modulator spanning is 5 volt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen