pandit Geplaatst: 9 augustus 2005 Delen Geplaatst: 9 augustus 2005 Hi allemaal Canal Digitaal heeft in twee jaar de abonement tarieven voor het basis pakket in 2 jaar verdubbeld, van 15 naar 30 Euro's daar is op dit board al met veronrwaardigdiging over gediscusieerd. Nu betaald een kennis van mijn moeder slechts 16 euro/jaar (1 euro duurder geworden, dat lijkt me redelijk). Terwijl zij en ik 30 euro moeten betalen. Kan iemand me vertellen hoe dit zit ? Ik heb mijn kaart indertijd ( 4jaar terug) gekocht samen met een ontvanger, mijn moeder 1,5 jaar geleden ook. heeft dat hier mee te maken? Pandit Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 9 augustus 2005 Delen Geplaatst: 9 augustus 2005 kabel is 6 keer duurder,alles wordt duurder,en voor oude leden wordt geen uitzondering gemaakt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marco24 Geplaatst: 9 augustus 2005 Delen Geplaatst: 9 augustus 2005 Citaat: Terwijl zij en ik 30 euro moeten betalen. nee hoor , je hebt zo veel op dit board gelezen toch??!!! daar staat ook dat de € 30,00 NIET verplicht is het is alleen een soort verzekering voor je kaart en je belt een goedkoper 0900 nummer je hebt GEEN verplichte maandelijkse kosten dit in tegenstelling tot elke andere vorm van signaal ( digitenne/kpn tv - versatel - kabel ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pandit Geplaatst: 10 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2005 Hi Foutje. Ik bedoelde het setop (o.i.d) pakket met alleen de 3 publieke en 7 commerciele zenders. sommige betalen hier 16 euro/jaar voor en anderen 30 euro. Hoe kan dit. Op hun site zie ik hier niets over. Hoe zit dat? Goedkooop 0900 nummer heb ik niet nodig (Ik bel ze nooit). Citaat: kabel is 6 keer duurder,alles wordt duurder,en voor oude leden wordt geen uitzondering gemaakt. Met kabel kan je een onbeperkt aantal toestellen aansluiten, en is het Nederlandse aanbod aazienlijk groter. Wil je dit met CD gaan doen dan is CD toch aanzienlijk duurder. Bij een gemiddeld huishouden staan 3 TV's. 3 keer basis pakket, 3 digitale ontvangers, Quotro LNB op je schotel Pandit Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 10 augustus 2005 Delen Geplaatst: 10 augustus 2005 het is wel digitaal,en het werkt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johan45 Geplaatst: 10 augustus 2005 Delen Geplaatst: 10 augustus 2005 satbetweter Tuurlijk werkt het, en digitaal is natuurlijk beter, maar de kosten zijn gewoon hoger. En analoog voor op de slaap/kinder kamer is voor veel gezinnen mooi genoeg. Ik denk dat je een Plasma van 107 cm niet snel in de kinderkamer ziet. Vult u rustig aan !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen