Gast Geplaatst: 10 augustus 2005 Geplaatst: 10 augustus 2005 Klassik Radio komt per 15 Augustus digitaal op Astra 19.2° oost. Van 15 Augustus tot het begin van de IFA in testbedrijf en daarna definitief. Kwaliteit: 192 kB/s De analoge parallel uitzending zal voorlopig blijven bestaan. Astra 19° oost 12.460 GHz h, SR 27.500, FEC 3/4 Bron: Stefan Hagedorn
Gast Geplaatst: 24 augustus 2005 Geplaatst: 24 augustus 2005 Klassik Radio nu "On Air" op bovengenoemde frequentie.
Gast Geplaatst: 24 augustus 2005 Geplaatst: 24 augustus 2005 Maar hoe vinden we 'm klinken? Voor een klassieke zender doen ze niet alleen maar ouderwetse klassieke stukken maar hoe is de zendkwaliteit? Het is 192 kbps.....
Gast Geplaatst: 25 augustus 2005 Geplaatst: 25 augustus 2005 Ik zal er van het weekend eens uitgebreid naar luisteren. En dan verslag uitbrengen. Trouwens als je een echte goede klassieke zender zoekt, dan kan ik je BR4 (Bayern 4) aanbevelen. Die zender klinkt naar mijn mening erg goed.
Gast Geplaatst: 25 augustus 2005 Geplaatst: 25 augustus 2005 Bayern 4 staat inderdaad bekend om zijn programmering en kwaliteit... (al doen de andere klassieke zenders nu niet onder in de kwaliteit waarmee ze uitzenden met al die 320 kbps) Österreich 1 is trouwens ook een aanbeveling voor fans: 256 kbps en zelfs in Dolby Digital Surround als ik het goed begrijp.....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen