Gast Geplaatst: 10 augustus 2005 Geplaatst: 10 augustus 2005 Hallo, ik had me graag een wavefrontier 90 aangeschaft, heb echter al op internet liggen zoeken en ik heb tot nog toe geen adres gevonden om deze in belgië te bestellen. iemand enig idee hier ? Of indien niet mogelijk ergens in nederland dicht tegen de belgische grens alvast bedankt Zelf ben ik van dendermonde ( ligt in het midden van de driehoek: antwerpen,brussel,gent
Gast Geplaatst: 10 augustus 2005 Geplaatst: 10 augustus 2005 Hier te Loenhout kan je hem krijgen... Leverancier had em zelfs op stock. Kan je niet beter een Satboer te Dendermonde vinden voor de schotel? Gr, Bleep
Gast Geplaatst: 10 augustus 2005 Geplaatst: 10 augustus 2005 Citaat: Hier te Loenhout kan je hem krijgen... Leverancier had em zelfs op stock. Kan je niet beter een Satboer te Dendermonde vinden voor de schotel? Gr, Bleep Daar ben ik reeds gepasseerd ( hadden ze niet ), vroeger hadden ze dit nog bij XXXXXXXX te XXXXXXXX maar deze verkopen dit ook niet meer.
bromtol Geplaatst: 10 augustus 2005 Geplaatst: 10 augustus 2005 kan je dit niet beter per p.m. doen? bromtol mij zie je hier niet meer posten, hoewel ik me soms erg in moet houden.
Gast Geplaatst: 10 augustus 2005 Geplaatst: 10 augustus 2005 Misschien moeten we alles maar per PM doen, dan is het forum ook niet nodig brompot
rtificial Geplaatst: 11 augustus 2005 Geplaatst: 11 augustus 2005 *grinnik* DB800HD ~ AZBox HD Premium ~ Archsat 3/1 ~ Apple TV2 XBMC
Gast Geplaatst: 11 augustus 2005 Geplaatst: 11 augustus 2005 Citaat: kan je dit niet beter per p.m. doen? bromtol Zijn we allang mee bezig, maar ik moet toch eerst enkele reacties krijgen voor dit mogelijk is.
Gerdy Geplaatst: 13 augustus 2005 Geplaatst: 13 augustus 2005 Citaat: maar ik moet toch eerst enkele reacties krijgen voor dit mogelijk is. En vooraleer nog iemand anders in de fout gaat en namen en plaatsen van handelaars vermeld zoals je deed gaan we deze maar afsluiten! Gerdy
Aanbevolen berichten