Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo

ik heb een pc met win xp en kan niet meer op internet komen en de virus scan geeft altijd een virus aan en krijg het niet weg komt altijd terug het pokapoka62.exe heeft dat er mee te maken ? en gaat dan in stb mode komt ook scherm poweren by freepod.com heb al met hitman pro2 geprobeerd maar niets helpt

heeft er nog iemand zo een nare ervaring

Gr 4max

Geplaatst:

bedankt hoor

was al gans de namiddag aant zoeken op google maar mijn haren komen er recht van vanwaar komt zo een kreng van een virus dan wel

gr 4maxke

Geplaatst:
Citaat:
bedankt hoor

was al gans de namiddag aant zoeken op google maar mijn haren komen er recht van vanwaar komt zo een kreng van een virus dan wel

gr 4maxke

Waarschijnlijk heb je niet de allerlaatste update van je virusscanner gehad.

Maar virusscanners lopen natuurlijk altijd achter de feiten aan.
Als iemand een virus maakt, moet die uitraard eerst ontdekt worden door de anti-virus makers, en als die ontdekt is dan moet daar natuurlijk een medicijn voor worden gemaakt.
Dus er zit altijd een bepaalde tijd tussen.

Dus zorg voor een goed Antivirus programma met updates, en scan de computer geregeld af

groetsie van poetsie

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Geplaatst:

kan je in de veilige modus met netwerkondersteuning wel internetten ? áls dit wel werkt zou ik een online scan uitvoeren bij bijv. TrendMicro of Panda, goeie virusscanner. desinfecteren kan alleen tegen betaling, maar verwijdering is gratis ...

hulde,

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

hi

Heb ik ook geprobeerd ging ook niet kon niet op internet komen alleen met msn

heb toen pac2 terug erafgedaan en toen ging internet weer terug ben nu de serv pac2 terug aant zetten en zien wat er dan gebeurd

gr 4max

Geplaatst:
Citaat:
hi

Heb ik ook geprobeerd ging ook niet kon niet op internet komen alleen met msn
heb toen pac2 terug erafgedaan en toen ging internet weer terug ben nu de serv pac2 terug aant zetten en zien wat er dan gebeurd

gr 4max

Dit is een pijn in je poepert sp 2 bug, en heb hem zelf ook mogen ondervinden, netwerk niks meer en idd enkel msn wilde verbinden dingen zoals emailen of browsen zaten er niet meer in, er is een gratis tooltje genaamd winsockfix die je moet starten waardoor alle internet settings worden gewist. Daarna zet je na een herstart alles weer zoals je wilt en je internet werkt weer.

Hoop dat linkje mag, maar vond hem wel ok zelf.

http://www.softpedia.com/progDownload/WinSockFix-Download-15337.html

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen