Ga naar inhoud


Fortec 5 in 1 Probleem


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een Fortec 5400, met een embedded seca.

Verder gebruik ik een Irdeto-Eurocam 1.06.

De ontvanger is gepatched met 3,14,7allbar firmware, alles werkt alleen geen Taquilla`s en geen Palco kanalen.

Ik gebruik Boris files van Humax en verander dan de COCO in 0-Card International.

Zo kan ik veel zien, ook alles op de Sirius,Astra en de Hotbird.

Wie heeft een oplossing?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mij valt het niet mee die file te bemachtigen...was er niet een arabische site die destijds de 3.14 en 3.15 op het net verspreidde?

die link moet jij hebben HF als het goed is ,misschien dat je die hier nog kunt plaatsen...

Vu+duo2 , Xtrend 4000 ontvanger met Pli4.0..,PopcornHourA-200, A-100 en AppleTV3,

CDS en Ziggo kaart...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hola Chicos,

 

Een vriend van mij hier in Benidorm heeft hem al in z'n receiver zitten en kijkt Via Digital op Hispasat en Astra en werkt perfect zal deze in de loop van de morgen toegemailt krijgen en uploaden hier in the upload sectie.

 

Buenas Diaz de Alicante Espana

Link naar reactie
Delen op andere sites

jammer maar er zit een bug in de nieuwe firm 3.16

met de 3.16 firm kreeg ik de taq en palco nog steeds niet en op seca kreeg ik zelfs taq helemaal niet meer draaiend (wel geluid en geen beeld)

oude firm 3.14 er weer op gezet en het draaid weer.

maarja zonder taq en palco.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb gisteren de 3.16 weer even geladen wel beeld en geluid op taq en palco maar met de irdeto cam maar met de een seca kaart heb ik geen beeld op palco en taq.

ik heb een fortec met embedded seca (orgineel geen flash) en daar bij de euro cam 1.06 voor de 5 in 1.

na dit de versie 3.14 er weer op gezet en daar was het beeld weer op taq en palco

 

dus dit is het probleem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...