GreenPolo Geplaatst: 11 augustus 2005 Geplaatst: 11 augustus 2005 Ik ben op zoek naar een nieuwe printer (all-in-one), wat is op dit moment een goede keuze? Hoeft geen foto kwaliteit te drukken, moet fax en scan/kopieer mogelijkheid hebben. Inkt moet aanvaardbaar betaalbaar zijn. Ik heb een bedrijf(je), het is dus voor facturering ed. Er wordt niet giga veel mee geprint. <50 vel per week,zw/w. Heb al verschillende vergelijksites geraadpleegd en ook hoor ik overal andere verhalen mbt inktgebruik en kosten hiervan. Wie helpt me met de keuze? Praatjes vullen geen gaatjes, maar PUR wel !!!!! Dream 800HD 13/19.2/23.5/28.2
Tonskidutch Geplaatst: 11 augustus 2005 Geplaatst: 11 augustus 2005 50 vel per week.. ? voor je bedrijf dat geloof jezelf toch niet.. dat pomp ik er zelf door aan brieven en verslagen per dag. maar goed het is niet de kwestie van inschatten maar van de aanbiedingen en dan eventueel de opties die je onder all-in-one hoort thuisvinden. ik zelf heb nashuatec die zijn te koop of op contract.. en dat moet je voor alle merken heel goed vergelijken door gewoon stomweg offertes aan te vragen. chiao Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Gast Geplaatst: 11 augustus 2005 Geplaatst: 11 augustus 2005 Mijn antwoord : Koop een HP. Je ziet momenteel aanbiedingen die niet normaal meer zijn. Office Centre heeft af en toe gigantisch aanbiedingen. Voordeel is dat je de spuitkoppen elke keer vervangt als je de cartdridge vervangt. Nadeel is de "dure" inkt, maar dit is maar relatief. HP inkt zwart kost dan wel 20 euro maar er zit bijvoorbeeld het dubbele aan ml's in. Als je refills gebruikt dan valt het helemaal erg mee.
GreenPolo Geplaatst: 11 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 11 augustus 2005 Citaat: 50 vel per week.. ? voor je bedrijf dat geloof jezelf toch niet.. Ik hoef niet een pak papier aan facturen de deur uit te doen om de kost te verdienen. Ik verdien het met m'n handen. HP heb ik ook goede dingen over gehoord, bijv de 5510 Praatjes vullen geen gaatjes, maar PUR wel !!!!! Dream 800HD 13/19.2/23.5/28.2
Gast Geplaatst: 11 augustus 2005 Geplaatst: 11 augustus 2005 Koop een Canon, die zijn veel goedkoper in gebruik dan HP door de inktpotten die niet iedere keer een nieuwe printkop nodig hebben. HP is klote service en schoftig duur in gebruik.
marco24 Geplaatst: 11 augustus 2005 Geplaatst: 11 augustus 2005 Citaat: Koop een Canon, die zijn veel goedkoper in gebruik dan HP door de inktpotten die niet iedere keer een nieuwe printkop nodig hebben. en steeds de inktkanalen verstopt raken , zodat ie gerepareerd moet worden Citaat: HP is klote service en schoftig duur in gebruik. zo veel service heb je niet nodig met een inktjet printertje en duur in gebruik valt wel mee , en helemaal met jou aantal afdrukken
Gast Geplaatst: 11 augustus 2005 Geplaatst: 11 augustus 2005 Citaat: en steeds de inktkanalen verstopt raken , zodat ie gerepareerd moet worden Dit heb ik dus ook gehad,tip van mij:gewoon goed schoon maken met spiritus hij gaat weer als een speer
Gast Geplaatst: 11 augustus 2005 Geplaatst: 11 augustus 2005 Ach wat is duur. Goedkope halve catridges van Canon (kleur 5 ml!!!) raken sneller op dus heb je meer nodig. En nogmaals, HP's draaien hier al jaren perfect en de refills KLEUR 42 ML kosten mij de laatste keer 19,95 exc. Btw dus ook dat valt erg mee. Heb er gelijk een hele bos gehaald en moet ze nog gaan proberen. Bij een kapotte printer ?? Gewoon in de kliko en een nieuwe kopen. De cartridges zijn los duurder dan de aanschaf van een nieuwe printer..... De office machines zijn veel degelijker en ik heb met mijn PSC 950C al jaren prima geprint zonder ook maar 1 probleem. Heb ook nog een 960C staan paralel voor de boekhouder en zijn DOS programma ;-) Die 950C gebruik ik als FAX en om ID's van nieuwe klanten in de videotheek te kopieeren dus ze komen bij mij niet om van het stof van het stilstaan. Ingebouwde kaartlezer en afdrukken van foto's dus direct vanaf het stickie en je kan kiezen via een "voorbeeldvel" dat ie uitprint welke afdrukken je wil hebben. Dit alles stand-alone, de PC hoeft er niet eens voor aan te staan. Desgewenst dus inscannen naar HD of wat dan ook is mogelijk. Maar ook hier geld, ieder zijn smaak. Epson en Canon zijn ook prima, maar je kan om de haverklap een "goedkope" inktcartridge vervangen vanwege de inhoud. Lexmark zie je ook steeds meer opduiken, ook prima. Alleen Xerox zou ik je afraden. Printkop binnen een jaar (2 a 3 cartridges gebruikt) en volledig naar de schroot. De happen waren aan de onderkant eruit gevreten. Printkoppie was geloof ik 69 euro... lekker duur allemaal, en ook GEEN vervangende inkt te krijgen. Verder dus een kwestie van smaak. Wil je GEEN faxmogelijkheid omdat je dat via een oud pc'tje doet die je dan als faxserver neerzet met een modempie erin, dan kun je ook de PSC 1315 nemen. Kost geen drol (+/- 100 euro incl(!) inkt). Scannen, drukken, kopieeren....
Tonskidutch Geplaatst: 12 augustus 2005 Geplaatst: 12 augustus 2005 wel ik dacht dat greenpolo het over all-in-one had. waar je scanner / email / fax / copier / printer / printserver allemaal in zit. zodat je de post meteen kunt digitaliseren en de faxen als pdf binnenkomen welke doorgestuurd worden aan je pc... etc etc. anders, heb ik nog wel een scanner en modem en een printer staan voor je.. cheers Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Gast Geplaatst: 12 augustus 2005 Geplaatst: 12 augustus 2005 E-mail in een all-in-one printer ?? Ik dacht dat scannen/faxen/kopieëren en afdrukken tot de standaard taken van een all-in-one behoorden. Er staat ook "wil je GEEN faxmogelijkheid" ofwel, als je een oud pc'tje laat draaien voor de fax en email toepassingen dan kun je het met een goedkoop dingetje af waar nog HP op staat ook, en dat voor die centen..... Een all-in-one met de mogelijkheden die jij opsomt, kost weer een veelvoud van de prijs die ik noemde. Geld uitgeven is niet moeilijk, een oplossing zoeken die niet veel kost en toch zijn werk doet is toch veel meer uitdaging ? Persoonlijk zou ik een oud (niet meer gebruikt) PC'tje omtoveren tot fax/e-mail server en er een laserprintertje aanhangen voor de faxen etc. Als je veel scant of kopieert dan hang je er voor een paar tientjes een scanner aan de klaar is klara.
Tonskidutch Geplaatst: 12 augustus 2005 Geplaatst: 12 augustus 2005 ja zo kun je het ook doen.. geld uitgeven is beslist niet nodig.. helemaal mee eens. maar je bent er wel ook weer extra tijd aan kwijt en die uren betaal je natuurlijk ook. die email optie is bij elke nieuwere all-in-one aanwezig met netwerkkaart.. is harstikkele mooi, kun je de scan meteen aan je outlook zenden voor verwerking of archivering. was maar een gedacht.. cheers Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Sergio Conceicao Geplaatst: 13 augustus 2005 Geplaatst: 13 augustus 2005 heb hier een hp en ben er content van de prijs van de inkt valt ook zeer goed mee
GreenPolo Geplaatst: 13 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2005 Ik heb mijn keuze nog niet echt gemaakt. Eerst de cardridge van mij oude printer maar op maken. Maar ik proef wel hier dat HP toch wel een goede keuze is.... Praatjes vullen geen gaatjes, maar PUR wel !!!!! Dream 800HD 13/19.2/23.5/28.2
Gast Geplaatst: 14 augustus 2005 Geplaatst: 14 augustus 2005 neem een Samsung 4216 all in one. dit is een laser printer/copier/scanner/fax in een. laser heeft voor zakelijke toepassingen altijd de voorkeur, de print is toch net iets professioneler dan inktjet.
Dublex Geplaatst: 18 augustus 2005 Geplaatst: 18 augustus 2005 Tja allinone.. betekend ook alldefect als er iets mee gebeurd.. Canon Pixma Mp750 en MP780 zijn al meerdere keren als beste uit de test gekomen! en de inktpatronen kosten lang niet zoveel als die van HP. HP staat voor degelijkheid echter de patronen hadden met goud gevuld moeten zijn voor de prijs die je er voor betaald..
Aanbevolen berichten