Ga naar inhoud


Meest betrouwbare DVB receiver ?


Gast

Aanbevolen berichten

Voor hotel toepassing zoek ik de meest betrouwbare

DVB receiver met 2 x CI. Uit ervaring weet ik dat vele receivers regelmatig op zwart gaan, en voor amateurs is het geen moeite om dan effe aan/uit te zetten, maar voor een onbemand station is een verzekerde werking nodig. Wat ik zeker voorzie is een schakelklok die iedere nacht een stroomreset doet van 1 minuut, dit zou kunnen beletten dat receivers dagenlang op zwart staan. Enige suggesties voor dergelijk gebruik ?

Pluto.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zou het gewoon proberen met een Humax CI-5100 of een Palcom 2100 CI. Beide goedkoop en betrouwbaar en als je er een aston 1.05 in stopt met een originele Canal+ kaart met een abonnement op de top-pakket, heb je altijd beeld:-)))

 

Greoetuh,

 

Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Heb verleden week de Fortec Star 9800V2 2 x CI aangeschaft met Aston Cam hier in Alicante en geeft een perfect plaatje en tot nu geen vastloper of andere bugs, ben heel tevreden.

 

Hasta Luego

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Hyundai 1000 zou ik afraden voor dit soort toepassingen. Dit is meer een leuke hobby receiver. Als je kiest voor een CI receiver met alleen een Aston CI, dan zijn er behoorlijk wat alternatieven. Humax 5100, Samsung SCI 702E, Hyundai HSS830, PalCom 2100 etc etc.

De Hyundai HSS830 is de goedkoopste voor zover ik weet. De Samsung SCI 702 is ook goedkoop. Dit is een hele simpele ontvanger die als grootste voordeel zijn compactheid heeft, deze is echt heel klein.

 

Groeten Satkeumes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor een dergelijke toepassing heb ik vorige zomer een Humax IRCI 5400 gebruikt. Deze is na plaatsing NOOIT vastgelopen.

 

Ook een ouder typetje de 602 CI van Galaxis is al een paar jaar in gebruik. Die heeft ook geen problemen.

 

Kortgelden is er een CI 5100 bijgezet. Ook die werkt prima.

 

Eén HELE belangrijke opmerking: Geen """goedgekeurde """" ontvangers gebruiken!! Deze vertonen, hoe modern ze ook zijn, nogal eens kuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Heb verleden week de Fortec Star 9800V2 2 x CI aangeschaft met Aston Cam hier in Alicante en geeft een perfect plaatje en tot nu geen vastloper of andere bugs, ben heel tevreden."

 

Tja, ik hoop maar dat iedereen weet dat de Aston Cam NIET met Seca2 zal werken! En dat is slechts een kwestie van weken, in Nederland, volgens anaal plus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...