Noolman Geplaatst: 13 augustus 2005 Delen Geplaatst: 13 augustus 2005 Ik heb een topfield 4000pvr met een draaibare schotel van 88 cm. Graag zou ik afstemmen op de feeds die hier geplaatst worden. Ik ben m.b.t. feeds een absolute beginneling. Weet iemand een handleiding hiervoor of kan iemand mij uitleg geven? Ik hoef nog niet perse zelf te hunten het gaat nu puur om het afstemmen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wammeswaggel Geplaatst: 13 augustus 2005 Delen Geplaatst: 13 augustus 2005 Bij een willekeurige satelliet op je ontvanger een nieuwe transponder inbrengen met de vermelde freq, polarisatie en symbolrate en daarna deze transponder laten scannen. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Puch Geplaatst: 13 augustus 2005 Delen Geplaatst: 13 augustus 2005 Ik ken de topfield niet, maar het zal wel zoiets zijn. draai de schotel naar de juiste satelliet. In het menu van je ontvanger zal wel ergens satellietscan te vinden zijn. kies daar eventueel voor handmatige scan als je die mogelijkheid hebt. Vul de waarden in die je vind in het feed-forum. Neem nu dit voorbeeld satelliet: 7 oost frequentie: 11014 polariteit: H (horizontaal) Symbolrate: 6666 fect: 7/8 laat de ontvanger scannen en sla de gevonden zender op. Let wel, feeds zijn tijdelijk uitzendingen. Je moet een beetje geluk hebben dat op die freq op dat moment een uitzending is. Succes iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen