Ga naar inhoud

Aanschaf receiver; kwaliteit Smartbox Ci 202

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben bezig me te orienteren voor de aanschaf van een receiver. Gelet op mijn wensen wil ik gaan voor een CI-ontvanger. Op een aantal internet sites wordt de Smartbox Ci 202 aangeboden. Deze ontvanger is goedkoper dan de meeste concurrenten zoals de Topfield 5000ci. Ik vraag me af of het kwalitatief een beetje een redellijke ontvanger is of dat ik toch beter kan gaan voor een Topfield, Echostar etc. Iemand ervaringen met de Smartbox?

Geplaatst:

hallo yellows begrijp ik uit je bericht dat je voor goedkoop wil gaan dat zou zonden zijn als je zo een ontvanger koopt weet je dan al wat je er mee kan bv twintuner kan je opnemen? is er software voor ivm update e.d je er kan beter een nemen die wat in de tijd voor uit loopt zo dat je niet te snel uitgekeken bent op je spulletes dus bezind eer ge begind groeten rob

Geplaatst:

voor een kwalitatief goedkope ontvanger onder de 100 euri moet je ook eens kijken naar de edision 2600ci. Hier is leuke educatieve software voor te krijgen en kanaallijsten zijn ook te bewerken op de pc.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen