Jan Ambers Geplaatst: 14 augustus 2005 Delen Geplaatst: 14 augustus 2005 Voor een familielid die in India werkt( 6mnd shifts) zoek ik nederlandstalige tv streams, (hij heeft ginder wel breedband internet)? Welk proggie heeft hij voor een volschermbeeld nodig? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Librarian Geplaatst: 14 augustus 2005 Delen Geplaatst: 14 augustus 2005 >>>>klik<<<< hier vindt je een website met een aardig aantal links naar streams. M.v.g. André Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marco275 Geplaatst: 14 augustus 2005 Delen Geplaatst: 14 augustus 2005 Is www.uitzendinggemist.nl niet zo'n site, maar als hij breedband heeft maakt hij er niet veel gebruik van! Het zoeken heeft hij in ieder geval nog niet onder de knie! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ome Merde Geplaatst: 14 augustus 2005 Delen Geplaatst: 14 augustus 2005 RTL 5 Talpa (ik vermoed na 18.00 uur CET) weet niet of er meer zijn, vul ze maar aan zou ik zeggen ... merDe deze ruimte is te huur Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EL PIÑO Geplaatst: 14 augustus 2005 Delen Geplaatst: 14 augustus 2005 Citaat: RTL 5 RTL 7 dus, alleen tussen 9 en ongeveer 18 uur. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 14 augustus 2005 Delen Geplaatst: 14 augustus 2005 Vind je ook op www.lyngsat.com Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen