eusie Geplaatst: 14 augustus 2005 Geplaatst: 14 augustus 2005 ik heb een dvd+rw met film er op gewist en nu kan ik er niets meer op schrijven wie weet raad dreambox 500
marco24 Geplaatst: 14 augustus 2005 Geplaatst: 14 augustus 2005 heb je volledig wissen al geprobeerd ? is dat met dezelfde brander ? wat staat er bij disk info (in bijv nero) ? welk foutmelding krijg je ? en zo kan ik wel even verder gaan kom eens met meer info !
eusie Geplaatst: 14 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2005 ja wis met de zelfde brander hij zegt na 3% wreat error heb de schijf snel langzaam gewist ik gebruik nero heb een andere dvd+rw gepakt en die doet het wel is de schijf dan kapot of wis ik hem niet goed dreambox 500
marco24 Geplaatst: 14 augustus 2005 Geplaatst: 14 augustus 2005 ik vermoed schijf stuk of slecht is zitten er geen vlekken of krassen op ? is het geen oud schijfje of van een slecht merk ? je kunt nog een ander brand prog proberen maar wees voorzichtig met zo'n schijfje , voor je het weet is alles weg
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen