Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op mijn pc met een amd xp 2600+ doet alles prima, maar op de pc met een athlon 64 loopt de SS2 met progdvb 4.54 na enkele seconden vast en krijg ik een blaauw beeld met een foutmelding, iemand hier ervaring mee?

Systeem:

AMD Athlon 64 3000

Asus A8N-SLI DeLuxe moederbord

Asus N6200 GE grafische kaart PCI Express

1024 MB 400 mhz geheugen

Gr. Harry.

MaxDigital 225 HD-PVR op een 78 cm Triax schotel, MaxPlus HTS 2100S, M-Vision HD400 op een Zhender 110 cm schotel met Edision lnb (QSL-5) draaiende op een Moteck SG-2100A

Geplaatst:

Ik vrees dat de skystar niet gaat werken in je nieuwe systeem. Ik had met het zelfde probleem te maken. In een thread op het nvidia forum kwam ik onderstaand bericht tegen en heb het maar opgegeven.

I have contacted Asus and they gave the me following reply:

Dear Customer

Your Skystar 2 card works on 5 volts and a8n_sli board works on on pci version 2.3 (3.3 volts) only

I am sorry to say that your card wont work on this mainboard

Thank you

BR

Geplaatst:

Ik heb de trhead gelezen en daar stond ook een bericht van Technisat dat hun dvb kaarten niet met de Asus 8N series werkt, het schijnt zelfs gevaarlijk te zijn daar de firwirechip extreem heet wordt en kapot kan gaan, of nog erger je mobo.

Op andere mobo's, doet de SS2 het wel.

MaxDigital 225 HD-PVR op een 78 cm Triax schotel, MaxPlus HTS 2100S, M-Vision HD400 op een Zhender 110 cm schotel met Edision lnb (QSL-5) draaiende op een Moteck SG-2100A

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen