pandit Geplaatst: 14 augustus 2005 Delen Geplaatst: 14 augustus 2005 Afgelopen weekend heb ik in de huiskamer 3 inbouwdozen in de muur gehakt voor Kabel , UTP en Sateliet. Voor de laatste heb ik geen contactdoos. Ik wil graag twee F Aansluitingen en 1 aansluiting voor de Vbox (4 aderige kabel die naar de actuator gaat). Bestaan er opbouwdozen die deze mogelijkheden heeft, zo niet dan moet ik zelf iets in elkaar zetten. (bestaat er een standaard 4 aderige connector voor de Vbox, of moet ik zelf iets bedenken? ) Pandit Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Con Geplaatst: 14 augustus 2005 Delen Geplaatst: 14 augustus 2005 Ten aanzien van inbouwschakelmateriaal moet je eens surfen naar Gira of dergelijke waar je precies jouw configuratie kunt zoeken met plaatjes ook voor opbouw. Wel even geduld hebben, krankzinnig groot aanbod aan schakelmateriaal. HG CC PS ik hoop dat dit mag, anders bij voorbaat sorry. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen