Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Citaat:
Het systeem wat nu in Spanje wordt gebruikt, wordt ook vaak Seca 3 genoemd. Een groot Frans merk, zoals Aston, is hiervoor al compatible, ook de CI-module (DUAL).

Kan je dat zien als een aangepaste seca 2 codering, of volledig nwe codering ?

Geplaatst:

Nee het is meer codering in codering, dus dubbel gecodeerd. Dus Nagra2 met daarin weer Seca2 codering, is trouwens alleen Nagra(2) codering geschikt om hier codering in te tunnelen?

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Geplaatst:

Op Kpnlogic (voor uitzendtijden van voetbal wedstrijden)

staat ook al bij sommige providers seca3 erachter...maar inderdaad bij de Spaanse.

941629-seca3.JPG

post-710-1318258324,031_thumb.jpg

*Dreambox 7020S (Iolite en gemini) -Stab HH120-1 mtr Gibertini -MM 1.02-Conax cam-[color:"red"]onbruikbare[/color] M-II kaart-seasonII -Mastercrd2* Hauppauge Nova CI met Progdvb +Yankse

Geplaatst:

Mijn oom vertelde mij iets:

Alles wat een mens maakt kan een mens ook weer breken dus niets is dicht is dicht te spijkeren of het is weer te kraken

Geplaatst:
Citaat:
Mijn oom vertelde mij iets:

Alles wat een mens maakt kan een mens ook weer breken dus niets is dicht is dicht te spijkeren of het is weer te kraken

klopt alleen sommige zijn wel heel taai om te breken/kraken

zo zie je maar weer

"We ride together, we die together. Bad boys for life."

Geplaatst:

Satelliet Europe en Newbie hebben het bij het rechte eind.

Seca3 is niets anders als Tunneling.

Voorbeeld: stukje Nagra2 en dan verder in bv Betacrypt(Premiere World).

Kan dus ook met andere crypts.

Avensis

Geplaatst:

Wat heeft seca 3 nou voor nut als seca 2 niet helemaal open en op straat ligt. Ze kunnen beter seca 3 goed bewaren voor het geval dat seca2 straks (als dat uberhaupt nog gebeurd)net zo open ligt als toen de tijd met seca 1 het geval was. In mijn visie dan.

- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Geplaatst:
Citaat:
Wat heeft seca 3 nou voor nut als seca 2 niet helemaal open en op straat ligt. Ze kunnen beter seca 3 goed bewaren voor het geval dat seca2 straks (als dat uberhaupt nog gebeurd)net zo open ligt als toen de tijd met seca 1 het geval was. In mijn visie dan.

Tja, net zoals sky italie die van seca2 7.0 overging naar nds ipv eerst even seca 7.3 kaarten uit te delen. Had vast wel gescheeld in de kosten voor klanten maargoed..
  • 3 maanden later...
Geplaatst:

ik weet wel zeker dat er voorlopig geen seca 3 gebruikt gaat worden bij cd

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.