Gast Geplaatst: 15 augustus 2005 Geplaatst: 15 augustus 2005 ik krijg geen basis pakket op mijn pioneer dbr s210 volgens canal digitaal is hij geactiveerd maar mijn beeld is nog steeds zwart op alle zenders van het basis pakket volgens cd moet de pioneer geupdate worden, maar er is nog geen nieuwe software voor volgens mij hij is wel een keer gepachst om ook irdeto te ontvangen weet iemand of nou de fout bij cd ligt of aan de dbr s210
mega gert Geplaatst: 15 augustus 2005 Geplaatst: 15 augustus 2005 smartkaart er in en een pid scan uitvoeren. veel succes.
Gast Geplaatst: 15 augustus 2005 Geplaatst: 15 augustus 2005 wat is een pid scan en hoe moet je zoiets uitvoeren
mega gert Geplaatst: 15 augustus 2005 Geplaatst: 15 augustus 2005 zet de pio op bijv. ned 1 druk op a en selecteer ecm pid 1603 en ga weer uit het menu en als het goed is heb je weer beeld. ga er trouwens wel vanuit dat je werkt met de software van euromuis. veel succes.
Gast Geplaatst: 15 augustus 2005 Geplaatst: 15 augustus 2005 ik weet niet welke software er op staat gert volgens mij nog niet de software van euromuis weet jij welke versie ik moet hebben dan ? als ik de a in toets en dan kijk wat er staat vindt ik alleen dit 0) irdeto 1) 0100 seca 643 006a dat seca 643 is vast niet goed denk ik
mega gert Geplaatst: 15 augustus 2005 Geplaatst: 15 augustus 2005 probeer maar eens, je kunt altijd weer terug.
Gast Geplaatst: 15 augustus 2005 Geplaatst: 15 augustus 2005 Citaat: ik weet niet welke software er op staat gert volgens mij nog niet de software van euromuis weet jij welke versie ik moet hebben dan ? als ik de a in toets en dan kijk wat er staat vindt ik alleen dit 0) irdeto 1) 0100 seca 643 006a dat seca 643 is vast niet goed denk ik Je moet kiezen voor optie 1: 0100 seca 643 006a 006a is Canal+ Je kan zien in de firmware welke versie er in je decoder staat, kies de volgende toetsen met je afstandbediening: menu, E De laaste firmware versie v4.9-Plus heb ik net gepost !!! Om alle pids voor b.v. de NL zenders goed te zetten, druk op de "SERV" toets, dan kies je automatisch voor Seca2 (je ziet dan ook effe Seca2 in het beeld staan) Zet de PID instelling goed voor elke NL zender en schakel de decoder uit (op standby) met je afstandbediening, zodat de instellingen worden opgeslagen in het geheugen. Suc6 Grts, euromuis
Gast Geplaatst: 15 augustus 2005 Geplaatst: 15 augustus 2005 hoi euromuis er zit zibi fx software in krijg ik te zien in het menu ik heb alles gedaan wat je verder zei maar het geeft nog geen resultaat, beeld blijft zwart en om jou software in de decoder te zetten kan dat gewoon met kabels ipv jtag
Gast Geplaatst: 15 augustus 2005 Geplaatst: 15 augustus 2005 Citaat: hoi euromuis er zit zibi fx software in krijg ik te zien in het menu ik heb alles gedaan wat je verder zei maar het geeft nog geen resultaat, beeld blijft zwart en om jou software in de decoder te zetten kan dat gewoon met kabels ipv jtag Ik neem aan dat je wel een geldige Seca2 gebruikt van Canal+ (anders werkt het niet meer omdat de codering Irdeto nu niet meer werkt)Klik hier en lees voor meer informatie over je decoder.Klik hier om het programma MES te downloaden, dat heb je nodig om de kanalenlijst in je decoder te zetten. Suc6 Grts, euromuis
Gast Geplaatst: 15 augustus 2005 Geplaatst: 15 augustus 2005 ja ik heb gewoon een abbo op canal digitaal ben wel eerlijk he :-)
Gast Geplaatst: 15 augustus 2005 Geplaatst: 15 augustus 2005 maar moet ik nu alleen met de kabels werken en met mes om de boel te installeren of heb je toch nog een j-tag nodig sorry maar ik doe dit ook voor het eerst
Gast Geplaatst: 15 augustus 2005 Geplaatst: 15 augustus 2005 Citaat: maar moet ik nu alleen met de kabels werken en met mes om de boel te installeren of heb je toch nog een j-tag nodig sorry maar ik doe dit ook voor het eerst Nee je hebt geen Jtag meer nodig, wel twee kabels Serieel en parallel 1:1 en natuurlijk het programma Pionero 4.0 (er is ook een versie 5.0, maar daar zijn soms nog wat problemen mee) S210 decoder moet de 1530 firmware in. Advies: gebruik de zoekfunctie eens en zoek op S210 Natuurlijk is het de eerste keer moeilijk om nieuwe firmware in je decoder te zetten, maar er is genoeg over te lezen. Suc6 Grts, euromuis
Gast Geplaatst: 15 augustus 2005 Geplaatst: 15 augustus 2005 moet je nu eerst de eprom laden, of eerst beginnen met de firmware?? dan ga ik het morgen eens proberen
spirit_rules Geplaatst: 15 augustus 2005 Geplaatst: 15 augustus 2005 eerst fw [color:"blue"] Spirit_rules [/color] ------------------------------------------------- Open Firmwarmware Multi taal_171005_0430 Member van het Openfirmware Team
Gast Geplaatst: 15 augustus 2005 Geplaatst: 15 augustus 2005 Citaat: moet je nu eerst de eprom laden, of eerst beginnen met de firmware?? dan ga ik het morgen eens proberen Eerst: Euromuis_Pioneer1430_v4.9-Plus_NL+ENG_Fix-006A.zip Dan: Euromuis_FW_eeprom_NL.txt (Nederlandse eeprom) (Dutch eeprom) Als laatste de decoder opnieuw opstarten en via het hoofdmenu optie: menu,4,1,D de kanalen in de decoder zetten m.b.v. het programma MES. (eerst de kanalenlijst voorzien van keys m.b.v. het programma downloader) Suc6 Grts, euromuis
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen