Gast Geplaatst: 16 augustus 2005 Geplaatst: 16 augustus 2005 dus je hebt nodig programma pionero 4 programma mes programma downloader zeg ik dat goed ??
Gast Geplaatst: 20 augustus 2005 Geplaatst: 20 augustus 2005 hoe kom ik nu aan die kanalenlijst ??? ik moet de keys met downloader erop zetten toch
Gast Geplaatst: 20 augustus 2005 Geplaatst: 20 augustus 2005 of iemand met een goede uitleg want bij mij loopt downloader ook vast als ik de kanalenlijst(inhoud eprom) wil opslaan
Gast Geplaatst: 20 augustus 2005 Geplaatst: 20 augustus 2005 Citaat: of iemand met een goede uitleg want bij mij loopt downloader ook vast als ik de kanalenlijst(inhoud eprom) wil opslaan Kanalenlijst zonder keys klik hier Voor uitleg van het programma downloader, kijk op de site van Lex, jammer voor je maar die link mag ik hier niet plaatsen. Grts, euromuis
Gast Geplaatst: 20 augustus 2005 Geplaatst: 20 augustus 2005 dat had ik ondertussen al gevonden euromuis bedankt alvast het programmeren van de decoder is al gelukt nu alleen de nieuwe lijst en keys er nog in
Gast Geplaatst: 28 augustus 2005 Geplaatst: 28 augustus 2005 het werkt perfect alleen moet rtl7 een update hebben maar als ik de kanalen opnieuw laat zoeken is de hotbird en meerdere satellieten weg en krijg je alleen de canal digital instellingen terug
Gast Geplaatst: 28 augustus 2005 Geplaatst: 28 augustus 2005 Citaat: het werkt perfect alleen moet rtl7 een update hebben maar als ik de kanalen opnieuw laat zoeken is de hotbird en meerdere satellieten weg en krijg je alleen de canal digital instellingen terug Je moet wel opletten wat je doet bij het selecteren in het hoofdmenu !!! Je kan kanalen zoeken of toevoegen. Je kan kanalan zoeken op Canal+ maar ook op willekeurige volgorde. Je kan aan je lijst kanalen toevoegen. (alle kanalen die nog niet in de lijst staan) Je kan een kanaal handmatig toevoegen. Als je alleen maar RTL7 er bij wilt hebben moet je klikken op handmatig een zender toevoegen. Je ziet dan drie invoervelden. 1 - Hor/Vert 2 - Freq. 3 - plaats waar je het kanaal wil zetten of toevoegen aan het einde van je kanalenlijst. DE volgende optie kan je de satelliet kiezen en ook het soort kanaal dat je toe wil voegen aan je lijst. (geselecteerde satelliet of alle, TV, Radio enz.) Voor RTL7 zijn de gegevens: 12344 Hor. op Astra Voor L1 (Limburg NL) zijn de gegevens 12610 Vert. op Astra Versatel (voetbal)(met Canal+ abonnenent) 12574 Hor. op Astra Suc6 Grts, euromuis
Gast Geplaatst: 13 november 2006 Geplaatst: 13 november 2006 Tjonge jonge, na 1 jaar ben ik geholpen middels deze antwoorden. Thanks
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen