Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

WIE KAN MIJ HELPEN MET HET PROGRAMMEREN VAN EEN SECA KAART VOOR DE PIONEER-S100NL<BR>ONTVANGER<P><BR>GROETJES JOHAN<P>------------------<BR>

Geplaatst:

He willie,<P>Als je eerst eens verteld wat je al weet en wat je nog wilt weten! dit spaart tijd !<P>MTB<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Seca kaart kan (niet) geprogrammeerd worden frown.gif....<P>C U Kadir<BR><P>------------------<BR>Believe In Yourself....<BR> Who Dares Wins!<BR>People who think they Know everything,<BR> greatly annoy those of us who do... <BR>

Geplaatst:

mike <P>ik heb programma picbined_07 om te programmeren maar koe krijg ik de nieuwen code's op mijn kaart<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Dat hangt er van af voor welke provider wilt updaten , bijv. C+ provider 3 key 0C ; in piccard 2.1 de nieuwe key (linker frame onder keys) op de juiste plek zetten en naar je kaart zenden .Evt. eerst lezen daarna aanpassen en schrijven.<BR>Nog makkelijker is het in picbin edit de key aan te passen en te saven, daarna in piccard use file aan te vinken , de juiste provider en key kiezen en write aan te klikken.Je kunt natuurlijk ook je aangepaste file met piccard in zijn geheel naar je kaart sturen.<BR>(write eeprom from file)Er zijn zoveel mogelijkheden.........<BR>Suc6 <P>------------------<BR>Edited by Tech : hobbybob@gmx.net

Geplaatst:

IK HEB GEKEKEN WAAR PICBIN.EDIT STAAT MAAR KAN HET NIET VINDEN MAAR WEL PICBIN.INI OF PICBIN.TXT KAN JIJ MIJN VERTELLEN WAAR DIT STAAT EN HOE IK DE KEY MOET VERANDEREN<P>GROET JOHAN <P>------------------<BR>

Geplaatst:

Wortel , ik bedoel echt Piccard dus niet picbinedit , als je piccard start met op com 1 bijv. de ludipipo en op com2 de phoenix is alles mogelijk.<BR>Steek de kaart in de phoenix en lees gewoon de key uit van prov3 key 0C , dat is de key van C+ , wil je die veranderen kun je direct in het rechter frame de key wissen en een nieuwe invullen (twee maal) en direct naar je kaart sturen , dus zonder de loaders te veranderen er wordt alleen een key update gedaan op je kaart voor in dit geval key0C prov3.Ook is het mogelijk om zoals gezegd om met behulp van de seca editor de key's in één keer aan te passen en daarna de 24c16 met de complete file te updaten, dit alles met Piccard 2.1 , piccard is het programma om de card te updaten ,pic binedit is een programma om de key's te updaten en weg te schrijven in een file.<P>Greetz Tech<P>------------------<BR>Edited by Tech : hobbybob@gmx.net

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.