Ga naar inhoud

Software kopen via internet

Gast

Aanbevolen berichten

Hoi,

Effe een vraagje, ik wil graag upgraden naar Windows XP professional. Dit kost best wel een paar centen. Nu krijg ik af en toe een bereichtje met aanbiedingen die wel erg goedkoop zijn.

Microsoft Windows XP Professional With SP2 Full Version voor $59.95

Heeft iemand ervaring met dit soort websites?

Of roven ze gelijk je creditcard leeg?

Of weet iemand een site die betrouwbaar is?

Bedankt,

Satblaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is allemaal illegaal gekopieerde software! Dat is gewoon maffia die ik mijn credit card gegevens niet geef!

De enige plek om de software veilig / legaal te kopen is in een winkel in NL......

Big fellow

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet helemaal mee eens, de vraag is al eerder gesteld en die personen hebben netjes hun software licentie thuisgekregen.

Ook ik kreeg de aanbieding van WinXP pro incl. SP2 + OfficeXP voor slechts $89,95 = 74 euro's.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

@Wammeswaggel

.

Wat dacht je van Autocad 2005 van 3750$ voor 99,95$ !

Het kan wel legale software zijn maar er is iets mee aan de hand, van de vrachtwagen gevallen bijv.

Ook in het voorbeeld van Ozzo er is iets aan de hand met deze software lijkt mij.

Leo

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een bedrijf dat faillisementspartijen opkoopt.

Het verhaal stond laatst in een computerblad.

Een van de lezers vertrouwde het ook niet helemaal.

Navraag van de redactie bij MS-Nederland leverde het

(aarzelende) antwoord: als het te registreren is bij MS, is

het legaal.

Na betaling van het bedrag krijg je toegang tot een FTP-server,

waar je de SW in twee formaten kunt downloaden: in ISO en

nog een formaat(ben ik even vergeten).

Mvg, wammes.

Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja, je weet in ieder geval hoe het moet!!

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Het is een bedrijf dat faillisementspartijen opkoopt.
Het verhaal stond laatst in een computerblad.
Een van de lezers vertrouwde het ook niet helemaal.
Navraag van de redactie bij MS-Nederland leverde het
(aarzelende) antwoord: als het te registreren is bij MS, is
het legaal.
Na betaling van het bedrag krijg je toegang tot een FTP-server,
waar je de SW in twee formaten kunt downloaden: in ISO en
nog een formaat(ben ik even vergeten).

Ik heb eens zo'n link gevolgt uit zo'n spem meeltje. In hun FAQ staat dit:
Citaat:
You get the CD(s) with the software in jewel case and labels or ZIP archieve if download from HTTP. You also get the activation key, serial number or cd key necessary to activate the software so it work. [color:"red"]Note, that you will not be able to register the software with the manufacturer and get their support, but we will do our best to support you any way possible.[/color] This includes providing different updates and service packs. However some updates will still be available from manufacturers, in fact most of them.

Legaal of niet???? Ik denk dat ik het antwoord weet!

Big fellow

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

de allergoedkoopste die je kunt vinden is een OEM versie

die haal je bij de winkel.

als ik je vertel dat ik een maand heb gezocht en de goedkoopste was 125€ voor XP-pro (met officiele activering dus)

zal die nu misschien nog ietsjes goedkoper zijn en tegen de 100€ aan zwalken.

alles beneden die prijs is niet van windows. en wordt sinds de nieuwe authentificering van je product niet meer ondersteund.

maar als je dat een rotzorg is dan koop het bij een dergelijke partij,

OVERIGENS voor als je het met cd-rom koopt moet je goed bedenken dat je BTW en Douane kosten zult gaan moeten betalen indien het uit america bv komt\

en dat kan wel eens aardig oplopen (50€) is niks

cheers

Rock The Casbah

Rachid Taha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Vooral dingen kopen van spammers.
Zo houdt het nooit op.
Gewoon in een Nederlandse (web)winkel kopen lijkt mij de beste oplossing.

Ik ben het helemaal met je eens, spam (hoe betrouwbaar het ook lijkt) moet je simpelweg gelijk deleten en nooit op links erin klikken bijvoorbeeld, vaak weet men dan door een refferer dat je mailadres werkt en zal de spam zeker aanhouden.

Verder, wat dit betreft zijn het ook bijna altijd illegale versies en als het dan om legale versies gaat is er meestal iets mee. Ook bij opkopingen uit een failliesement is het mogelijk dat het niet werkt of dat je geen support krijgt. Simpelweg omdat het bedrijf is opgedoekt en er dus geen licenties meer door uitgegeven kunnen worden. Het beste blijft gewoon om het in een Nederlandse winkel te kopen, en dan idd misschien in een webwinkel (als die althans officieel Windows in dit geval mag verkopen), webwinkels zijn vaak iets goedkoper. Al zal het met dit soort software weinig uitmaken.

Kort antwoord: Het is veilig om op internet te kopen, als je checkt of men officieel verdeler is. Bovendien nooit op spam ingaan.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen