Gast Geplaatst: 16 augustus 2005 Geplaatst: 16 augustus 2005 Ik wil even wijzen op een interessant radiopakket op Astra 19,2° oost. Technisatradio op: 12.670 Mhz V, S/R 22.000, 5/6 Het gaar hier om een in Conax gecodeerd pakket met de volgende programma´s: Jazzradio Berlin, Radio Caroline, EuroKlassik 1, Radio Viola 1, WILANTIS - das Wissensradio, Star*Sat Country, Star*Sat Gold, Star*Sat Hit-Express, Radio Swiss Classic, Star*Sat Melodie, Kinderradio 1 - RADIOJOJO, Motor FM und RADIOROPA Berlin. Nu zullen er een aantal mensen zijn die zeggen: Huh...Jazzradio Berlin, Radio Caroline en Radio Swiss Classic heb ik al van andere satellieten fta..maar er zijn ook mensen die uitsluitend Astra ontvangen. Voor €uro 19,99 per jaar heb je de bovenstaande zenders en het boeket wordt nog verder uitgebreidt. Ik kan dit pakket voor muziekliefhebbers aanbevelen en €uro 20,00 per jaar is niet duur. Ik heb voor de lol een smartcard besteld en heb het nu een tijdje en ben er positief over. Vooral omdat op bijna alle zenders een EPG wordt meegestuurd waarin staat welk muziekstuk speelt, speelde en wordt gespeeld. Dit maakt het geheel voor mij zeer waardevol, vooral bij de klassieke zenders.
Gast Geplaatst: 16 augustus 2005 Geplaatst: 16 augustus 2005 Heel leuk als de bitrates ook echt goed zijn... Je hebt wel een Conax ontvanger of CI Conax Module nodig en die zijn niet goedkoop.... En het aanbod steekt schril af bij de straks nieuw te lanceren ARD Radiotransponder denk ik? Al zitten daar geen non-stop zenders in maar vooral gepresenteerde programma's
Gast Geplaatst: 17 augustus 2005 Geplaatst: 17 augustus 2005 De bitrate is 128 kb/s Koop je een satellietontvanger van Technisat: Digit XPS, zie foto: dan krijg je dit muziekboeket tot het eind van het jaar gratis. Deze ontvanger heeft Conax embedded en ook nog een CI gleuf voor andere coderingen. Hij kost €uro 159,00 maar ik heb hem ook al voor €uro 139,00 gezien. Verleng je het abonnement tot eind 2006 kost het €uro 9,95 extra. Dus duur is het zeker niet.
Gast Geplaatst: 17 augustus 2005 Geplaatst: 17 augustus 2005 En ik vind het eigenlijk niks geweldig....: 128 kbps..kan je nog een beter een goeie internet-stream opzetten! Ook is Swiss Music nu te horen (fta) en dan klinkt die op Hotbird toch echt veel beter! Al die klassieke zenders met zo lage bitrate?? Ter vergelijking: österreich 1 is 256 kbps en dat klinkt pas goed en de Duitste zenders op de nieuwe ard-transponder zullen zeker 256 zoniet 320 kbps worden!
Gast Geplaatst: 18 augustus 2005 Geplaatst: 18 augustus 2005 Swiss Classic zendt op Hotbird uit met 192 kb/s.
Gast Geplaatst: 18 augustus 2005 Geplaatst: 18 augustus 2005 Wel zonder EPG helaas maar wat niet is kan nog komen?
Gast Geplaatst: 28 augustus 2005 Geplaatst: 28 augustus 2005 Nu aan het Technisat Radio boeket toegevoegd: Jazz Time en Star*Sat Klassik.
Mister HaCk Geplaatst: 28 augustus 2005 Geplaatst: 28 augustus 2005 Helaas werkt de Canal+ module niet in deze ontvanger!!! De aston 1.05 doet het wel, alleen problemen met de maandelijkse update. Aston 1.03 helaas, constant reset van de cam
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen