Ga naar inhoud


Newcamd users aanmaken in cardserver.cfg zonder disconnect van clients


tuupje_nl

Aanbevolen berichten

Is er een manier om gebruikers aan te maken in de cardserver.cfg zodat vervolgens newcamd dit automatsich herkent, en ik niet elke keer een kill moet doen, newcamd opnieuw op moet starten, en mij dreamboxen de emu opnieuw moet laten reconnecten.

 

Want de auto reconnect functie werkt niet altijd, vaak moet ik toch de newcamd emu opnieuw starten

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heel kort : Nee

Bij het starten van executable wordt de cardserver.cfg gelezen, dus na iedere verandering van de cfg. file moet het proces ( de exe dus ) opnieuw gestart worden (anders veranderd er dus niets ), en moeten de clients weer opnieuw inloggen.

Er zijn 10 soorten mensen, zij die binair kunnen tellen, en zij die het niet kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog geen emu gezien die dynamisch met zijn cfg. file omgaat. Om deze flauwekul te voorkomen (ik ben ook al tegen dit probleem aangelopen) heb ik gewoon een aantal "fake" users aangemaakt die ik kan gebruiken wanneer het nodig is, en bij onderhoud aan de server brei ik de zaak wel weer recht !!

Er zijn 10 soorten mensen, zij die binair kunnen tellen, en zij die het niet kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja,

 

Dit is inderdaad de conclusie die ik ook getrokken heb!

 

Bedankt voor je info.

 

Heb je btw ook nog ervaring met camd3.

 

Ik wil binnenkort nog een zender erbij nemen die niet ondersteund wordt door newcamd en ben dan eventueel van plan helemaal over te gaan naar camd3 heb je daar ook ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...