Ga naar inhoud


vraagje picbin edit


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb picbin edit gedownload.En als ik nou wil gaan werken zoals het ook op DUWGATI wordt uitgelegd dan lukt het niet.Ik klik eerst op disable knop.En geef een vink op autodetect.Maar zoals het op duwgati staat moet ik aan de rechter kant op het rol- menu klikken.Dan moet ik daar seca zien staan.Maar bij mij staat er niets.Kan iemand mij AUB uitleggen wat ik fout doe.Alvast bedankt voor de reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites


als je enable verandert in disable dan kun je het rol menu daar naast veranderen door op het pijltje te klikken ( staat standaard op seca_multicam) verander dit in seca_pic_1 (ofzo)

en open dan je files .. kan wezen dat picb. zegt dat het bestand op een ander bestand lijkt hewoon verder gaan en verder proberen !

 

grtjes pinkF

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Pinkf.Ik weet nu wat ik fout deed.Maar wat me nu opvalt is dat mijn file's en het file's die ze op internet hebben niet hetzelfde zijn.ik heb zelf een goldcart met een omgebouwde pace decoder.En mijn huidige file's die heeft iemand anders voor me gemaakt en naar mij toe gemailt.en als ik nou deze in picbinedit open en op het menu provider klik.dan zie ik aan de rechter kant aleen maar seca.terwijl ik met een ander file die ik van het internet heb gehaald staan er ook aande rechter kant providers id's zoals france,c+nl 0019,spain enz enz.hoe kan dit nou

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...