Yo! Geplaatst: 18 augustus 2005 Geplaatst: 18 augustus 2005 Wat is een goede (en bij voorkeur enigszins betaalbare) oplossing om het signaal van 4 lnbs te distribueren naar 5 of meer ontvangers? Bestaat er een multiswitch die 4 quattro lnbs eenvoudig naar 5 of meer ontvangers kan distribueren? Als het even kan zonder al te veel verschillende switches aan elkaar te hoeven knopen? Groet, Yo! DM800 en DM8000. Visiosat bi-sat 13,19,23 en 28 via EPM 17/8 multiswitch.
Yo! Geplaatst: 18 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 18 augustus 2005 Dank voor je snelle antwoord. Inderdaad, ze bestaan gewoon. Ik heb zitten zoeken bij spaun maar kon het daar niet zo snel vinden. Ik vind ze voornamelijk van Chess en EMP. Ik ken beide merken niet. Is er iets te zeggen over (de kwaliteit van) deze merken, of wellicht andere merken die ook zoiets aanbieden? En om Chess als voorbeeld te nemen, er is een TDC en TNT versie. Zegt mij helemaal niks, maar in de specs vind ik ook geen verschillen. Behalve een fors prijsverschil. Weet iemand wat die termen betekenen? Ook hebben ze allemaal een extra aansluiting, volgens mij voor een 'normale' kabel aansluiting. Ik wil deze niet gebruiken, maar kan ik dan de uitgangen van zo'n switch nog steeds rechtstreeks op de satelliet ontvangers aansluiten of heb ik daar dan toch zo'n speciaal doosje (met radio/tv/sat aansluiting) voor nodig om dat signaal weer te splitten? Daar zit ik namelijk niet op te wachten... Wederom dank! Groet, Yo! DM800 en DM8000. Visiosat bi-sat 13,19,23 en 28 via EPM 17/8 multiswitch.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen