Ga naar inhoud


instellen Panasonic TU-DC40RD


Gast

Aanbevolen berichten

Sinds kort heb ik met behulp van de aanbieding van multikabel een Panasonic TU-DC40RD staan, het lukt mij echter niet om de kanalen lijst aan te passen. Discovery en BBC staan ergens op net 20 of 30 ofzo, die wil ik een veel lager nummer geven, maar dat lukt mij niet.

 

Ben ik nou gewoon zo debiel of kan dit niet?

 

Nog een vraagje ik heb de decoder nu ongeveer een week, en ineens ook alle Canal+ netten terwijl ik hier niet om heb gevraagd klopt dat??

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mij kan dit inderdaad niet, de lijst is in beheer van TVHome, dit verklaart ook waarom je ineens de canal+ zenders hebt, deze aangepaste kanalenlijst haalt hij automatisch binnen.

 

De Canal+ netten hebben een bepaalde preview periode ( twee weken dacht ik? ) en daarna zullen deze niet meer te zien zijn tenzij men 23 euro in de maand aan Canal+ doneert. Dit geldt ook voor de extra zenders ( 7,95 per maand )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Sinds kort heb ik met behulp van de aanbieding van multikabel een Panasonic TU-DC40RD staan, het lukt mij echter niet om de kanalen lijst aan te passen. Discovery en BBC staan ergens op net 20 of 30 ofzo, die wil ik een veel lager nummer geven, maar dat lukt mij niet.


Dat is nou net wat de Panasonic niet kan. De Samsung en Nokia kennen wel een vorm van favorietenlijstje. Bij Panasonic kan je alleen van een zender aangeven of hij bij je favorieten hoort. Zoniet, dan wordt hij bij zappen met CH + en - overgeslagen.
profiel.jpg

Zie digitalekabeltelevisie.nl
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...