Ga naar inhoud


Mogelijkheden Galaxis 500 IRD


Gast

Aanbevolen berichten

Ik wou deze satreceiver voor een vriend in Italie kopen zodat hij NLD kan zien. Maar eh, kun je (met de laatste softwareversie) ook de stream pakketten zien?

En kan hij Disecq aan voor een dubbele LNB, of moeten er twee losse op worden aangesloten. Heeft ie dan ook een 12 V switch in dat geval?

 

Of heeft iemand misschien een link naar een uitvoerig specificatieoverzicht?

 

Hartelijk dank voor een snelle readctie, ik moet vlug reageren namelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites


Met de galaxis 500 kun je het nederlandse fta pakket ontvangen en de duitse fta zenders.

Na wat prutswerk met de transponder instellingen kun je af en toe een italiaanse zender bekijken. Maar kort samengevat is het een klotentuner die veel kuren begint te vertonen zodra die wat ouder wordt.

Een pace gaat over het algemeen wat langer mee.

 

Suc6

 

The Pope

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties die ik alsnog heb gekregen.

Over de Pace had ik al wat meer gelezen, maar heb nog niet direct een pagina met veel info daarover gevonden. Die vriend in Italie wou 'm namelijk ook gebruiken voor Italiaanse vrije zenders en misschien ook abo-spul.

 

Is de Pace 500/501 daartoe ook in staat, en trekt ie een dubbelkop LNB? Of is er gewoon een pagina met uitgebreide technische specificaties zodat ik zelf kan zien welke symbolrates, efc's etc die allemaal aankan?

 

Bij voorbaat dank aan eenieder die mij antwoordt

Link naar reactie
Delen op andere sites

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Met de galaxis 500 kun je het nederlandse fta pakket ontvangen en de duitse fta zenders.</font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Niet alleen FTA ook het canal+ pakket in irdeto

Helaas geen betacript voor de duitse kanalen zoals primere etc..

Herbert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...