Gast Geplaatst: 18 augustus 2005 Geplaatst: 18 augustus 2005 Ik heb deze software op mijn philips 6072 en wil graag weten of deze software ook diseqc 1.2 ondersteunt om de installatie draaibaar te maken. Ben namelijk van plan om 1.0 mtr schotel te kopen met een gevoeligere lnb (tips ?) Kreeg op beginnersforum hierop geen antwoord dus probeer ik het hier bij de philipsfanaten. groeten van de chairmaker.
guykers Geplaatst: 18 augustus 2005 Geplaatst: 18 augustus 2005 ok, je bent nieuw hier, dus een kleine uitleg. bij jouw postings in het beginnersforum heb je ook aanklikbare links als antwoord gekregen. Als je deze gelezen had, was jouw vraag geen vraag meer. Als je Boven in het philipsforum bij de FW van euromuis goed gelezen had, had je kunnen lezen dat er altijd een tekstfile meegestuurd wordt. Deze tekst doorlezend staat daar dus ook jouw antwoord. Citaat: 27-08-2004 Euromuis_DSX6072_v3.7_Plus_NL_Dy0065BX.bin Nieuw is: - De instelling Auto_rotorsturing wordt nu opgeslagen in het geheugen, na installatie van de FW staat die instelling standaard op uit en is in te schakelen in het plusmenu (+,menu,5,0) zet je nu de decoder op standby of helemaal uit met de netschakelaar, de instelling wijzigt dan niet. (Auto_RotorFix 1 by LupinIII en Auto_RotorFix 2 by Euromuis. en Citaat: NIEUWE NORM VOOR DE KANALENLIJST (SETTINGS) ------------------------------------------- Als jullie de satelliet posities in de firmware (menu,4,3,C) in onderstaande volgorde vastleggen moet deze kanalenlijst goed werken. Gebruik je een andere lijst dan zal de motor niet draaien of zowat bij elke gekozen zender gaan draaien, de 1 t/m 7 positie zit dus ook in de nieuwe kanalenlijst. Astra 1 19.2*E op positie 1. Hotbird 13.0*E op positie 2. Sirius 5.0*E op positie 3. Thor 1.0*W op positie 4. Hispasat 30.0*W op positie 5. Reserve ...... op positie 6. Astra 2 28.2*E op positie 7. Eutelsat w3a 7.0*E op positie 8. Zodra er word overgeschakeld naar een andere transponder gaat de motor automatisch draaien naar de juiste positie. Succes, Richard Voor meer info over deze FW, kies in het hoofdmenu de E toets. Of kijk onderaan deze tekstfile voor enkele TIPS Verder is deze versie gelijk aan de eerdere v3.3 Plus. Denk dat deze tekst afdoende is om jouw vraag te beantwoorden. ps draaibare schotel te kopen 1.0 mtr Deze bestaan niet, Je kunt een schotel wel draaibaar maken (idd door de motor welke jij wilt gaan kopen. pps Niet te snel wanhopig worden als naar 1 dag jouw vraag nog niet beantwoordt is, we hebben soms ook nog andere bezigheden. ppps veel suc6 en kijkplezier. nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Gast Geplaatst: 18 augustus 2005 Geplaatst: 18 augustus 2005 dag gie - kers bedankt voor jou tekst en uitleg. Volgens mij staat er zeker om 18.10 uur dat er 0 antwoorden op mijn vraag in het beginnersforum zijn gekomen dus wat betreft de mogelijkheid om ergens wat aan te vinken (bijlage of zo ) deze heb ik niet gevonden of ik zit verkeerd te zoeken ben nieuw en met de computer net zo handig als met de receiver/schotel Ben nog jong (39) dus kan nog veel leren vandaar. groetjes van de chairmaker uit de achterhoek
guykers Geplaatst: 18 augustus 2005 Geplaatst: 18 augustus 2005 In de eerste posting van jouw, directe aanklikbare link , wordt je welkom geheten door johan45, hij verwijst jouw oa naar philipsforum alhier (waar je nu deze post in geplaatst hebt. heb je hier het topic Philips voor beginners - lees dit eerst ! gelezen? Leo1959 verwijst jouw naar dit topic , waar pionewbie precies antwoord geeft op vragen welke jij ook steld. voor antwoordt op lnb vraag, lees dit topic maar eens goed (met de bijbehorende links van Sattaz). ps Je kunt ook een andere FW in de reciever proggen eea uitgelegd in dit topic pps vraag maar raak, we zijn er voor elkaar te helpen, nietwaar? nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen