Gast Geplaatst: 15 juni 2000 Geplaatst: 15 juni 2000 Ik ben sinds vandaag in het bezit van een JDM Programmer 1.0 en een pic-kaart 1.1 met een 16f84 ic en een 24c16 ic.<P>Ik ben dus een beginner.<P>Nu wilde ik weten of ik ook van mijn bestaande Mulitchoice kaart (ik ben in het bezit van een Nokia 9500) een copie kan maken met mijn pic-kaart zodat ik daar wat mee kan gaan klooien???<P>Kan ik Canal+ weer activeren op de Multichoice kaart, dit heeft iemand een keer voor mij gedaan maar degene is weer verhuist en ik kan hem nergen meer gebruiken??? <P>En hoe activeer ik weer Canal+???<P>Ik gebruik ic-prog 0.9d<P>Waar kan ik de codes van Canal+ vinden??? <P>Ik heb wel een paar *.hex bestanden (boot.hex en sec_hop.hex), maar wat kan ik daarmee moet ik die tegelijk in de JDM drukken of ombeurten???<P>Moet ik deze bestanden tegelijk openen of niet???<P>Kan iemand mij vertellen hoe ik dat allemaal moet doen!!!<P>Graag uitgebreid antwoord op mijn vragen!!!<P>ALVAST BEDANKT!!!<P>Bin-Joachim de Vries<P>bin.jer@12move.nl <BR><P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten