Jack100 Geplaatst: 18 augustus 2005 Geplaatst: 18 augustus 2005 Ik Zit bij een kennis dar doet de ondertitel het niet bij avi bestand ik weet dat ik wat moet aanvinken maar niet zo snel wat kan iemand mijn helpen ???? Jack AZbox Premium HD Plus VuDo+ volledig nederlands pakket
Gorilla King Geplaatst: 18 augustus 2005 Geplaatst: 18 augustus 2005 Wat soms ook nog wel eens het geval is, is dat de sub in het zwart is: in je player ff de kleur veranderen.
Jack100 Geplaatst: 18 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 18 augustus 2005 Nee dat is niet zo want dat groene pijltje staat ook niet onderin AZbox Premium HD Plus VuDo+ volledig nederlands pakket
Gorilla King Geplaatst: 19 augustus 2005 Geplaatst: 19 augustus 2005 Je geeft wel heel weinig info dus wordt het heel moeilijk voor mensen om je te helpen. Welke player? welk groen pijltje? wat is precies het probleem?
Puch Geplaatst: 19 augustus 2005 Geplaatst: 19 augustus 2005 @Gorilla king Hij bedoelt het groen pijltje van vobsub. mediaplayer ism vobsub. Er verschijnt in de quick launch balk een groen pijltje van vobsub als de srt file herkend word. @Jack100 Als het groene pijltje niet verschijnt kan je volgende doen: Is vobsub geinstalleerd op die pc? kijken als de avi en de srt exact dezelfde naam hebben. indien bovenstaande in orde is open de srt file met kladblok. Kopieeer de volledige inhoud van de srt file. Open een nieuw kladblok en plak de inhoud van de srt file erin. Sla nu op als naamvandefilm.txt en verander nadien de extensie naar naamvandefilm.srt Normaal zou hij nu moeten werken. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Jack100 Geplaatst: 20 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2005 Ik had geen tijd om eerder tekijken zolaat andwoord terug maar moet je vobsub dan apart instaleren ?? dat van die ondertitels weet ik dat werkt bij mij thuis goed maar ik zat bij een kennis en daar krijg ik de ondertitel niet werkend dus mijn vraag is wat mis ik dan ?? AZbox Premium HD Plus VuDo+ volledig nederlands pakket
Puch Geplaatst: 20 augustus 2005 Geplaatst: 20 augustus 2005 Yep, vobsub moet appart geinstalleerd worden, tenzij het mee geinstalleerd word in een pakket. In ieder geval moet het aanwezig zijn op de pc. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Jack100 Geplaatst: 20 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2005 Ok dan zal ik van de week is bij hem gaan kijken van hoe of wat geinstaleerd is bedankt voor het antwoord. Jack AZbox Premium HD Plus VuDo+ volledig nederlands pakket
Gorilla King Geplaatst: 20 augustus 2005 Geplaatst: 20 augustus 2005 Tja, nu wordt de vraag wat duidelijker. Voor avi en subs gebruik ik bsplayer, subs erin slepen en klaar. Verder idd het antwoord van Puch, een codecpakket zoals Nimo (deels) installeren. Graag gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen