Ga naar inhoud

Versatel haalt niet de internetsnelheid die het belooft

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dan stroneer ik alle betalingen tot ik aangesloten ben, desnoods ga ik naar de rechter als zij mij dagvaarden. Gisteren gebeld, ik zou 2 keer een order verstuurd hebben voor de aansluiting en dat de aansluiting daarom gepauzeerd zou zijn. Dat is toch je reinste onzin. Ze kunnen toch wel even bellen of schrijven of mailen waarom ik 2x order versturd zou hebben, wat niet het geval is.

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Geplaatst:

Dreamlover,

staat er in je contract iets over de aansluittermijn?

Is die termijn overschreden?

Zo ja kan je te allen tijde onder je contract uit.

Versatel houdt zich dan nl niet aan de overeenkomst wat jou

het wettelijk recht geeft de overeenkomst op te zeggen.

Vraag het maar eens na bij een recht en wets winkel.

Avensis

Geplaatst:
Citaat:
Kan je beter een aangetekende brief verzenden. Met een mail kunnen ze 7 dagen wachten en dan is je verloop voorbij (tenzij dat al het geval is)

En als ze dat niet doen is een mail sowieso nog niet rechtsgeldig in gevallen als deze. Forgery is simpelweg te makkelijk.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik heb de 20Mb van Versatel gehad.. helaas hebben zij mij alweer afgesloten omdat ze de beloofde snelheid niet kunnen waarmaken.. ik haalde nml 5Mb.. Overigens heb ik ze gesmeekt om me niet af te sluiten aangezien ik Versatel alleen voor voetbal gebruikte.. maar helaas kwam ik er door de administratieve molen niet uit.. :-(

Geplaatst:

Wat is dat nou voor een maf standpunt, je wilt de verbinding blijven gebruiken maar ze knallen je eruit????

Is 5 mb trouwens genoeg voor het voetbal?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

die aandelen van versatel zijn ook eens over de € 80,00 geweest

het is gewoon lucht

verkopen dus zodra je € 2,20 kan krijgen

ja ok als goed boeren kun je veel verdienen , maar versatel ?????

ze hebben een leuk eigen netwerk waar tele2 belangstelling voor heeft, en verder ??

Geplaatst:
Citaat:
Rustig allemaal het komt goed, ik zag op RTL7 dat binnenkort Versatel niet meer bestaat, Tele2 neent de tent over, ze bieden al meer als 2.20 euro per aandeel

Tsja, ik heb nu een behoorlijk slechte ervaring met Versatel gehad (en nu eens niet uit 2e hand maar zelf) en had dat al vaker met Tele2.. Ik denk niet dat het een echt goede combi is dus.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Geplaatst:

Tele2 wil niet eens de ADSL2+ en voetbal, enige waar het hun om gaat zijn de galsvezelijnen van Versatel zodat ze minder bij KPN hoeven in te kopen, groot kans dat ze straks alle ADSL an Versatel wegknikkeren on de glasvezel maximaal te kunnen benutten.

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen