tgg Geplaatst: 19 augustus 2005 Geplaatst: 19 augustus 2005 Binnekort moet ik bij een kennis een Linksys wap/router(wrt54G) installeren, die als kabel modem een motorola SB-5100 heeft. De provider is Wanadoo. Welke problemen kan ik tegenkomen? Wie heeft er tips. Alvast bedankt.
MagicOnline Geplaatst: 20 augustus 2005 Geplaatst: 20 augustus 2005 Ik weet niet of casema het ip koppeld aan het MAC adres van de netwerkkaart. Indien dat zo is moet je dit adres klonen naar de linksys. Verder voorzie ik geen problemen. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
tgg Geplaatst: 20 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2005 Magic bedankt voor je reactie. Ik wil het in de ovlgende stappen doen: - netwerk kaart aansluiten op linksys router - klonene mac adress en ipadres - wep of wpa instellen - linksys loskpppelen van netwerkkaart en verbinden aan modem - installeren draadloze netwerk kaart in PC - verbinding zoeken en wep of wpa instellen Volgens mij is dit de veiligste weg???
MagicOnline Geplaatst: 20 augustus 2005 Geplaatst: 20 augustus 2005 Als het even kan ga dan voor WPA. Zorg dat je AP niet zichtbaar is (Hide ssid) Vul op je wireless verbinding de ssid naam in en WPA key en connecten maar. 99% van de mensen zal nu geen eens jouw wireless verbinding zien. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
tgg Geplaatst: 20 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2005 Bedankt voor de adviezen. gr. Teun
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen