Gast Geplaatst: 21 augustus 2005 Geplaatst: 21 augustus 2005 Hoi, Ik zie allemaal verschillende kaarten voor verschillende coderingen. Ik heb nu mijn schotel op Astra en Hotbird staan, en wil graag zoiezo een Canal Digitaal abbo aanschaffen. Maar maakt het nu uit of ik een Aston module koop, of zo een goedgekeurde module van Canal Digitaal zelf ???
Tonskidutch Geplaatst: 21 augustus 2005 Geplaatst: 21 augustus 2005 Ja dat is een prijs technisch verschil bovendien de Aston is er al langer dus ook tweedehands best koop.. vriendelijk. boven de 40 euro moet je der niet aan spenderen moet wel even kijken of jouw type receiver geen probleempjes heeft met aston (wat wij jij veel, misschien is het een seca receiver? dus kijk even in de specifiekaties of meldt het hier) cheers als voorbeeld even deze [color:"red"] bekijken [/color] zie je zo wat de marktwaarde is. chiao I Am Gone Love You JESTOFUNK
Gast Geplaatst: 21 augustus 2005 Geplaatst: 21 augustus 2005 Met de Aston kan ik dus ongestoord naar de Canal Digitaal zenders bekijken, zonder dat ik elke maand rare updates e.d. hoeft te doen ??? In principe is de Aston dan gelijk aan de Mediaguard van Canal zelf, alleen niet gesupport door hunzelf ?
lock Geplaatst: 22 augustus 2005 Geplaatst: 22 augustus 2005 Ja dat heb je goed begrepen, ga wel voor de Aston 1.05,met een te kopen Seca2 kaartje, dat zal het goed doen i.c.m. je Sunny AT-8000 CI. Die heb je toch? zoals ik uit eerdere posting van je kon lezen. "That's another fine mess you've got me into"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen