wammeswaggel Geplaatst: 23 augustus 2005 Geplaatst: 23 augustus 2005 De nieuwe schijf kun je rustig NTFS formateren, maakt niet uit. Heeft die 40G meerdere partities? Zoja, moet je wel even rekening houden met drive-letters. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Con Geplaatst: 23 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 23 augustus 2005 De bestaande HD is maar 40 GB maar heeft wel 5 partities. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
wammeswaggel Geplaatst: 23 augustus 2005 Geplaatst: 23 augustus 2005 Dan zul je onder Windows wel even de drive-letters moeten wijzigen, zodat al je oude programma's nog werken. Windows lettert de partities van de schijven om en om: dus 1e partitie eerste schijf=C, eerste part tweede schijf=D, ETC. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen